Jos ostatte koko perheelle yhteiseksi lahjaksi jonkun isomman lahjan esim. pelikonsolin niin saavatko lapsenne sen lisäksi vielä k

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minä ainakaan tiedä, kuin monta lahjaa sukulaisilta on tulossa lapsille. Enkä tiedä vielä, kuin monta mekään laitetaan. Kun meen shoppaileen, niin ostan, mitä ajattelen heidän tarvitsevan ja mitä he ovat toivoneet jo pitemmän aikaa. Liialisuuksiin en kuitenkaan mene

No me ostettin pojalle 7v pleikka 3,ja se on vain 1 isompi lahja,sen lisääks tulee legoja sun muita yhteensä n.10 pakettia :xmas:
Ja kyllä me miehen kanssa vielä ostamme toisillemme lahjat =) :xmas:

Meillä ostettu joululahjaksi koko perheelle wii-pelikonsoli. Ja kyllä lapset sen lisäksi saavat paketteja n.10-15kpl jokainen, noista on meidän vanhempien ostamia n.5/lapsi ja loput tulevat sukulaisilta ja kummeilta.
Tuollaista yhteistä isoa lahjaa ei aiempina vuosina ole ostettu eikä varmasti taas muutamaan vuoteen ostettakaan. Tuon 10-15 lahjaa/lapsi ovat saaneet joka vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
En minä ainakaan tiedä, kuin monta lahjaa sukulaisilta on tulossa lapsille. Enkä tiedä vielä, kuin monta mekään laitetaan. Kun meen shoppaileen, niin ostan, mitä ajattelen heidän tarvitsevan ja mitä he ovat toivoneet jo pitemmän aikaa. Liialisuuksiin en kuitenkaan mene

Mielestäni et nyt vastannut ihan ap:n kysymykseen.

Vastasin ensimmäiseen kyssäriin. En voi tietää montako pakettia niille tulee, vaikka saisivat ison paketin.
En minä ainakaan soittele anopille, että montako lahjaa tulossa lapsille. Tuossa just soittelivat lapsille, että mitä ovat toivoneet. Poika ilmoitti sitten, että nintendo DS:ää on toivonu pukilta. Tuo on ainut, mitä poika on oikeasti tahtonu jo pitemmän ikaa, voipi olla että anoppi ostaa.

Ostettiin uus x-box ja taulutelkkari pelihuoneeseen lapsille yhteiseks.
Omia lahjoja saavat noin 5-7 siihen päälle sillä musta yhteinen lahja ei ole kiva vain ja ainoastaan.
On kirjaa ja musiikkia,korua ja harrastuksiin liittyvää lahjaa.
Sekä jokaiselle sellanen lelu mistä pitää todella paljon.