Jos ostatte kaupasta leivoksen tai jotain muuta hyvää kahvin kanssa niin, mitä ostatte?

jensku
hmm...mä ostan aika usein jotain suklaakeksejä/pikkuleipiä tai sitten vadelmamunkkeja. Mutta jos ihan leivoksia niin kyllä sellainen suklaa-fudge leivari on aivan ylivoimaisesti paras....
 
oikeita leivoksia
Eli ihan sen hetkisen himon mukaan, aleksanterileivosta, porkkanaleivosta, bebeleivosta, tai tiramisu ihan riippuu sen hetkisestä olotilasta ja tarjonnasta. Ainih, vadelmakorikin on aivan jättehyvää.
 
vieras
joskus tekis mieli sellasia kunnon sokerimunkkeja :p sellasia isoja ja mahdollisimman kotitekosen makusia :p mutta en sitten jotenki osaa syödä sellasta :/ kai se on tonne pääkoppaan iskostunu niin tiukkaan että se on "paha,liikaa kaloreita,lihottaa,kaduttaa kun syöt" jne :(

että joku jättehyvä herkku taitaa olla domino keksi :D
 
Sanokaa nyt oliko ne Mazarena????leivoksia vai mitä, sellaisessa metallivuoassa, soikion mallinen ja maun mukaan joko vaaaleanpunaista, valkoista tai keltaista sokerikuorrutusta päällä. Myydään neljän paketissa ja yksittäinkin (ja edullisia)
Kylläpä alkoikin tekemään mieli :p
 
Voi onko kukaan niin nuuka,ettei raski paljon koskaan ostaa kaupan pullaa. :headwall: Minä meinaa en raski vähillä rahoilla ostaa :ashamed: leivon kyllä itse paljon. Ehkä kerran vuodessa tulee ostettua kaupan pullaa.
 
vieras
Tuore vastapaistettu ruisleipä on minun herkkuani. Viinereitä ja munkkeja pitäisi vältellä liikakilojen vuoksi. Tavallisesta pullasta en välitä, mutta marjapiirakka maistuu, jos sellaista kaupasta löytyy.
 

Yhteistyössä