Jos ostaisit vaatepaketin lapselle, paljonko olisit valmis maksamaan vaatteesta kpl hintaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on myynnissä vaatepaketti (suurin osa hm), yhdellä lapsella olleita huppareita, housuja, shortseja ja välikausivaatteita. Hintaa jää vähän alle 2e kpl vaatteelle, onko liikaa? Kaikki vaatteet on hyväkuntoisia, noin 130cm kooltaan. Paketti ei mene kaupaksi, pitäiskö laskea hintaa...

... kappalehinta meinaan. Mieti mitä olisit valmis itse maksamaan niistä vaatteista? Joskus vain on niin ettei juuri sen kokoset mene kaupaksi. Itse olen huuto.netissä myynyt vauvani vaatteita, osa mennyt heti ja jotkut ovat jääneet roikkumaan. Viimeisin pakettini huuto.netissä meni pikahuudettavana ja sain hyvin rahaa siitä. Nyt ei enää kiinnosta myydä siellä, koska vaatteet todellakin ollut yhdellä vauvalla erinomaisessa kunnossa, enkä halua niille kappalehinnaksi mitään euroa. Hämeenlinnassa Lumilinna kirppiksellä laittanu myyntiin, hetkissä on pöytä tyhjentynyt ja pöytävuokraa ei tarvitse maksaa, koska henkilökunta ottaa pienen prosenttimäärän tuotoistani pöytävuokraa vastaan. Näin taataan se, että jos vaatteet ei mene kaupaksi niin ei tarvitse maksaa älytöntä pöytävuokraa, kätsyä :)

No se riippuu mitä siinä on. Millekään yöpuvuille, alusasuille, sukille, sukkahousuille tms en laske mitään arvoa. T-paidoille en laske arvoa 50c enempää (ei maksa uutenakaan montaa euroa). Sit "paremmista vaatteista" farkuista ja pitkähihaisista paidoista voin laskea sen max 2 euroa kpl. Ulkovaatteista toki enempi. Ja kyllä mä näillä mun rajoilla ihan hyvin löydän kirppareilta ja joskus Huutiksestakin vaatetta :)

Yhteistyössä