Jos ootte kotona ilman housuja pelkissä pikkupöksyissä niin tarraako mies heti peppuun kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Siis ei voi hetkeäkään olla kotona ilman housuja, tai toinen on heti pepussa kiinni.
Eikä tartte ees olla ilman housuja, pyllistin housut jalassa katsoman sohvan alta et mihin vauvan tutti putosi niin toinen kyllä heti huomaa pyllistyksen

Onhan se ihan kiva, että toinen huomaa, mutta onks liika jo vähän liikaa? Ihan ku ei ois mun pyllyä tai pillua ennen nähnytkään, jos kävelen sen ohi niin katseellaan saattaa seurata alapäätäni

Voi luoja...

Ja ei, en oo pitänyt sitä puutteessa :whistle: se vaan on tollanen aina..

mä vetelisin korville jos olisi jatkuvasti mun persuaksissa kiinni tai tuijottas alapäätä. Onko tuollainen ihan tervettäkään enää.

Jutteleeko se sulle myös niin et katse koko ajan sun tuherossas

Ei se ehdi mun takamuksessa jatkuvasti roikkua kiinni :D
Harvoin mulla kotona on pitkiä puntteja jalassa, pikkareilla hiippailen.

Mutta kyllähän tuo puristelee, rinnoista useimmiten. Ja näykkii niskaa.

[QUOTE="V e e r a";29387030]Ei se ehdi mun takamuksessa jatkuvasti roikkua kiinni :D
Harvoin mulla kotona on pitkiä puntteja jalassa, pikkareilla hiippailen.

Mutta kyllähän tuo puristelee, rinnoista useimmiten. Ja näykkii niskaa.[/QUOTE]

No mulla ei oo tissejä mitä puristella :D ehkä sit tuo peppu on sitäkin tärkeämpi :D

Mun mies ei taas puristele peppua, mutta on aina tisseissä kiinni ja tulee aina kädet ojossa kohti ... Ei niin kiva. Ihan kun mun kropassa ei olis muuta kun ne tissit. Oispa kiva jos koskettelis muutakin kun tissejä ja alapäätä. *Huokaus*..

Voi teitä raukkoja! Mun ukolla ei katse hievahdakaan telkkarista, vaikka kuin konttailisin perse pystyssä telkkarin eessä :D Mut auta armias, ku meen sen lähelle kiehnää tai supattelee korvaan, johan tulee sen pöksyissä eloa ja päädytään makkariin :D
Oon kyllä sanonu, että ois kiva, jos hän joskus tekis aloitteen.. Mut ku ei, ni ei.

Täällä saattaa pökkiä ohimennen takaapäin esim. keittiössä, vaikka vaatteet on päällä. Vähemmällä rihman kiertämällä on vaikeampaa olla. Miehellä heti silmät pyörii päässä! :-D Paitsi jos katsoo tv:stä just urheiluja.

Me ollaan kotona aina pelkissä alusvaatteissa jos muita ei ole paikalla kuin perheenjäsenet. Ja kyllä sitä flirttiä, koskettelua ja sivelyä on ihan joka päivä, monta kertaa. Minusta se on ihanaa. En mäkään voi kävellä miehen vähäpukeisen kropan ohi ilman että edes hipaisen tai annan pusun olkapäähän tms.
Mies ei kyllä mitenkään puristele vaan painautuu vasten, sivelee tai jos lapset ei ole näköpiirissä, saatta uhalla kiusoitella housujen päältä.

Tää uutukainen ei millään totu siihen että olen kotona aina ilman rintsikoita ja nukun ilman pikkareita reisipituinen paituli päällä. Kesällä sitten kotona ollessa vain pelkkä mekko päällä tai t-paita ja hame.
Yrittää kovasti olla reagoimatta paljaaseen pintaan, mutta silmistä näkee mitä ajattelee :D.

Yhteistyössä