Jos on ylipainoinen, pitääkö siitä ilmoittaa jollain tapaa deitille ennen näkemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tainu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tainu

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Jos nettideitti. Jos toinen on ylipainoinen, pitääkö siitä "varoittaa" etukäteen tai tehdä selväksi asia esim. kuvien kautta tms?

Jos ei mikään kovin läski ole, ns. lievästi ylipainoinen.

laita kuvia, kyllä se niistä selviää.
Itse haluaisin kyllä tietää, jos miehellä on ylipainoa, sillä en haluaisi lihavaa miestä kumppaniksi. Tosin kun haen elämäntapaurheilijaa, lihavuus ei ole suuri riski ;)

Riippuu siitä millaset kuvat faceen on laittanu itestään.
Monellakin tutulla on facessa kuvia ajalta ennen kuin iski se 40 kilon ylipaino ja jos sellasilla kuvilla lähtee liikenteeseen ni huonosti käy.

oli kuva,en halunnut itse edes tavata jos en kuvaa ollut nähnyt,ja kerroin olevani 68 kg pullero

nyt ollaa oltu naimisissa 4v ja 7v sit tavattiin :)

On pulskillakin vientiä joten turhaa sitä pelkäät

Kunhat et ole antanut väärää kuvaa itsestäsi kuvilla tai kirjoituksilla, niin ei kannata muuten "varoitella" enempää.

Laitat päälle makeet naisellisuutta korostavat vaatteet. Sitten ryhti kuntoon ja iloinen mieli ja ole oma itsesi ja ylpeä siitä

Jos deittisi ihmiskontaktit perustuu vain ihmisten ulkonäköön olet joka tapauksessa menossa silloin tapaamaan väärää ihmistä. Yleensä deiteillä pitäisi katsella ilmeitä, äänensävyjä, katsetta, keskustelutaitoja, osaako kuunnella/vastata,onko käytöstapoja, millainen temperamentti (hidas, sähäkkä tmv)eli ihmistä kokonaisuutena. Ja kun hänkään ei mikään täydellisyys tule olemaan keskittyisin sinuna myös siihen, että saatte tapaamisen luovittua kunnolla läpi.

Suurin osa suomalaisista naisista on pyöreitä, siis olipa kuinka hoikka tahansa, niin meistä ei saa sutjakkasäärisiä latinokaunottaria itkemälläkään , vaan olemme joko luiperoita, lylleröitä tai siltä väliltä, mutta aina on jokin kohta kehossa liian pitkää tai liian lyhyttä. Kerro olevasi aito suomalaisnainen, niin se riittää. Deittisi voi sen perusteella ajatella, mitä haluaa, mutta et silloin jätä mitään kertomatta tai lupaa liikaa.

Onnea tapaamiselle ja nyt lopetat miettimästä millainen olet. Pilaat odottamisen ilon synkistelemällä aivan turhaa yksityiskohtaa. Mitäs jos se kaveri on maailman komein, mutta hengitys haisee kahden metrin päähän mädältä ja jutut ovat jotakin, mitä et minuuttia kauempaa jaksa? Oleppa siinä sitten ;)

Mistä mä tiedän vastaako mun facebook kuvat "oikeata" minää

Eiköhän ne vastaa jos suht tuoreita ovat eikä olla hirveästi muokattu ulkonäön muuttamiseksi.

Eiköhän tuonne useimmat laita ns. onnistuneempia otoksia eikä niitä hirveimpiä ilmestyksiä. :D Kai ihmiset myös osaavat ajatella kauniista, onnistuneesta kuvasta ettei sen kohde välttämättä 24/7 näytä ihan tuolta.

Eiköhän riitä, että toinen on nähnyt tuoreen kuvan, jossa siis olet samankokoinen kuin nyt :) Kyllä siitä näkee se verran, että onko toinen hoikka vai pyöreä, joten jos toista haittaa ylipiano, se ei varmaan lähtisi treffeille kun on nähnyt kuvan ;)

Mitä sä ny vänkäät. Ärsyttävää.....

Maailmassa on tusina homoa, jotka suunnittelevat vaatteita, jotka näyttävät hyvältä roikkuessaan vaateripustimella. Mitä enemmän nainen näyttää vaateripustimelta niin sitä parempi. Tai sitten ei.

Tunnen kymmeniä naisia, jotka jonkun indeksin mukaan varmasti olisivat ylipainoisia. Seksikkyytensä ja puoleensavetävyytensä on semmoista, että isipappa katsoo mielummin naista kuin indeksitaulukoita.

Itse en tietääkseni ole ylipainoinen. En tosin omista vaakaa. Pieni söpö kaljamaha löytyy ja jos se jotain häiritsee, niin heihei ja oli kiva tavata.

• Tykkää
Reactions: Marakatti
Ja ylipainoa oli sentäs huomattavasti enemmän, oisinkohan painanu silloin n. 85kg ja olen kaikki 155cm Pitkä :D

Juteltiin eka chatissa ja sitten puhelimessa jne. Missään vaiheessa tuntien puhumisen / kirjoittelun aikana mies ei edes kysynyt, miltä näytän. Sitten, kun oltiin sopimassa ekoja treffejä, kysy että mistähän tunnistaa. Annoin tuntomerkit (vaatetus, hiukset, silmälasit) ja tunnisti omansa ;) Ei tainnut pahasti järkyttyä, koska yhdessä ollaan onnellisina vielä näin yli 13v jälkeenkin.

Itse stoppasin jo chattailun niiden kanssa, joiden ekoja kysymyksiä oli paino tai kuppikoko tai ylipäätään ulkonäkökeskeisyys.

Ja tosiaan, nykyisin painan enää 63kg ja tunnen itseni vallan ok:ksi pakkaukseksi ;)

• Tykkää
Reactions: Marakatti

Yhteistyössä