Ken guru
[QUOTE="jeps";24717489]Hohhoijaa, ku täällä nyt ovat kaikki niin rikkaita että pikkurahoja eivät kaipaa, niin antakaa mulle. Ei jaksa tuollaista teeskenetlyä kun tiedän ja elämänkokemus on opettanjt, että ne hyväksikäyttäjät ovat aina niitä, jotka sanovat, että "ei se ole niistä muutamista euroista kiinni" ja ei tarvitse tarjota. Ja itse menevät aina muiden kyydeillä. Koskaan ei toisinpäin.[/QUOTE]
ÄÄks. Ihan oikeasti. Mä olen AINA maksanut omat kustannukseni. Ainoastaan omilta vanhemmiltani olen saanut ja vastaanottanut ns. "ilmaista rahaa". Koskaan.
Ja olen aina maksanut muille enemmän kuin olen ottanut vastaan. Inhoan lokkeilua, mutta lyhyiden matkojen maksamiset meidän lähipiirissä tässä elämäntilanteessa tuntuisi vaan hassuilta. Ei sen kummempaa.
ÄÄks. Ihan oikeasti. Mä olen AINA maksanut omat kustannukseni. Ainoastaan omilta vanhemmiltani olen saanut ja vastaanottanut ns. "ilmaista rahaa". Koskaan.
Ja olen aina maksanut muille enemmän kuin olen ottanut vastaan. Inhoan lokkeilua, mutta lyhyiden matkojen maksamiset meidän lähipiirissä tässä elämäntilanteessa tuntuisi vaan hassuilta. Ei sen kummempaa.