A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Jotkut pähkinäallergiset voi syödä joitakin pähkinälajikkeita. Esim. itse olen hasselpähkinälle allerginen mutta voin syödä esim. maapähkinöitä ja cashewpähkinöitä
Alkuperäinen kirjoittaja toisaalta:pähkinäallergikko voi saada oireita myös soijasta ja pavuista/herneistä, siis jos on maapähkinäallergiasta kysymys... nämä on monimutkaisia asioita
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja toisaalta:pähkinäallergikko voi saada oireita myös soijasta ja pavuista/herneistä, siis jos on maapähkinäallergiasta kysymys... nämä on monimutkaisia asioita
Maapähkinä on hernekasvi eikä pähkinä oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja toisaalta:pähkinäallergikko voi saada oireita myös soijasta ja pavuista/herneistä, siis jos on maapähkinäallergiasta kysymys... nämä on monimutkaisia asioita
Mä olen allerginen myös herneille :/ . Joten maapähkinäkin on pannassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja toisaalta:pähkinäallergikko voi saada oireita myös soijasta ja pavuista/herneistä, siis jos on maapähkinäallergiasta kysymys... nämä on monimutkaisia asioita
Jotkut pähkinäallergiset voi syödä joitakin pähkinälajikkeita. Esim. itse olen hasselpähkinälle allerginen mutta voin syödä esim. maapähkinöitä ja cashewpähkinöitä
Siis proteiinihydrolysaateillekin, jotka tehään joskus herneistä, mut yleensä soijasta, kun se on niin halpaa.Mä olen allerginen myös herneille :/ . Joten maapähkinäkin on pannassa.