mutta se on hoidettu ja merkintään on lisätty et asia hoidettu, vaikeuttaako se luoton saamista?
vuoteen 2010 näkyy olevan....Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis onko sulla luottotiedot mennyt? Eli vaikka olisit laskusi maksanut se merkintä voi olla jopa 5 vuotta.
Ok. Eli tuskin silloin saat sitä luottoa.Varsinkin jos olet pankista hakemassa ni ne on aikas tarkkoja.Alkuperäinen kirjoittaja profiilissa lisää:vuoteen 2010 näkyy olevan....Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis onko sulla luottotiedot mennyt? Eli vaikka olisit laskusi maksanut se merkintä voi olla jopa 5 vuotta.
No itse asiassa mulla oli viisi vuotta velkasaneeraus menossa ja sinä aikana sain pankista kaksi kertaa lainaa, piti olla vaan takaajat. Nyt viime syksynä pankki tarjosi luotollista tiliä. Nyt kun kysyin et voisiko luottoa vähän nostaa niin sanottiin ettei koska sulla on vielä pieni merkintä rekisterissä, siksi ei syksylläkään annettu kuin tämä summa. Pyysin luottotiedot ja siellä on tosiaan tosi pieni merkintä mikä on hoidettu jo ajat sitten ja nyt eilen huomasin et nyt oli tullut merkintä että asia hoidettu.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ok. Eli tuskin silloin saat sitä luottoa.Varsinkin jos olet pankista hakemassa ni ne on aikas tarkkoja.Alkuperäinen kirjoittaja profiilissa lisää:vuoteen 2010 näkyy olevan....Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis onko sulla luottotiedot mennyt? Eli vaikka olisit laskusi maksanut se merkintä voi olla jopa 5 vuotta.
mulla on merkintä ollut kuusi vuotta ja sain lainaa takaajilla ja visa electronikin ollut jo monta vuotta....nyt kysynkin et jos merkintä missä merkki et asia hoidettu...voisiko ilman takaajia saada isomman lainan? Tällä hetkellä on luotollinen tili 1500?:lle ilman takaajia....pienellä merkinnällä luottotiedoissa, nyt kun sinne lisäys et asia hoidettu voisiko saada esim 3000? lainaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei saa luottoa niin kauan kuin merkintä on sulla, ainakaan mun mies ei saanut. Visa Elektronin sai vasta kun merkinnäin poistumiseen oli 6kk..
http://www.asiakastieto.fi/yksityisille/omatluottotiedot.jsp?l1=1Alkuperäinen kirjoittaja v:Mistä saa tiedon että onko merkintä luottotiedoissa?
no jos et tiedä mitä pankit oikeesti pelkää niin et kyllä ole pankkivirkailijana pankissaAlkuperäinen kirjoittaja Pankkivirkailija:Kyllä visa electron kortin saa vaikka ei ole luottotiedot kunnossa. Tuo korttihan toimii nimenomaan silloin kun tilillä on katetta. Sen saa alaikäinenkin. Visa electron ei ole luottokortti koska mitään luottoa sillä ei saa. Toimii ulkomaisissa automaateissa mutta tarkistaa katteen suomalaiselta pankkitililtä.
pankista ja asiakkaasta...onko uusi vai vahna asiakas....visa electroniakin voidaan käyttää väärinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:riippuu sitten vissiin pankista tuo visa elektron juttu, vaiko pärstästä?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel