Jos on kotona sairaan lapsen kanssa niin voinko lähteä lenkille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miira"

Vieras
Olen valvonut 2 yötä nyt kuumeisen ja yskivän lapsen kanssa ja oon ihan puhki poikki. Tekis terää päästää hetkeksi täältä talosta ulos. Mun sisko sanoi tulevansa käymään ja kysyin, että sopisiki hänelle jos käyn lenkillä tms. Vähän vetämässä happea ja se sopi hänelle oikein hyvin.

Nyt vaan aloin miettiä, että jos joku työkaveri tms. näkee? Näyttääkö se sitten lintsaamiselta? Tietty mulla on lapsen sairaudesta todistus mutta voiko noin siis tehdä?

Teit niin tai näi,teet silti jollekki väärinpäin.Varmasti jos joku näkee ni ajattelee jotai,pahimmillaan että lapses on yksin kotona sairaana ja sää vaa lenkkeilet!?Mut pääasia että itse tiedät mikä on asian laita,ja jos ei selän takana juorut pelota ni senku meet lenkille.Oikeus sulla siihe kyllä on!Suurin osa varmasti kuitenkin tajuaa asian oikean laidan ja tietävät sun olevan tunnollinen joten who cares muutamasta vainoharhasesta,niitä on joka työpaikassa silti.

Kyllä mä lenkkeilen aina kun olen lapsen takia saikulla. Miehellä vuorotyö, sillon kun se on aamussa käyn iltapäivällä ja kun on illassa heitän lenkin aamupäivästä. Mun hoitolasten vanhemmat on monta kertaa nähny mun lenkkeilevän hoitovapaalla, eivät oo mitään sanonu. Iten nostan heille reippaasti kättä..jos luikkis vaan pakoon niin se olis epäilyttävää.

Yhteistyössä