jos olisit onneton suhteessa ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Ja mikään ei tuntuisi enää miltään jatkaisitko silti vielä yrittämistä? vai mikä olisi sinulle paras vaihtoehto? itse en ole vielä osannut päättää mitä tehdä.. olen onneton, eikä mikään tunnu miltään, olen myös masentunut.. ruokahalu hävinnyt jonka johdosta painoni tippui 5kg parissa viikossa.. mutta en haluaisi taas erottaa lasta isästään. Olen jo kerran eronnut lapsen isästä minulla siis kaksi lasta joilla eri isät..

Minä 5 vuotta kärvistelin tuollaisessa tilanteessa "vain lasten takia"..Eräänä päivänä oikeasti pinna sano naps,ja läksin.."karkasin kotoo".Palasin parin päivän päästä,ilmoitin tahtovani eron,puhuin suuni puhtaaksi ja mielen tyhjäksi - turpaan tuli,mutta niin varmistui myös erokin..

Eli koitas nyt jotenkin puhua miehelles,koittakaa tehdä asialle jotain(minä koitin,mutta yksin se ei oikeen onnistunut)..Sit jos mitään ei muutu,niin asiallinen ero.Ei niin että toinen ottaa pataan...

Niin olis tarkoitus onnistua ihan sovussa eroamaan. Ja miettinyt sellaistakin että ns. erottais ja muutettais erilleen ja sit katottais viel.. aloitettais ihan alusta.. täs nyt tän päivän aikana paljon mietiskellyt.. ja tuntuu että mieskin jo tajuaa itse tilanteen eikä kyl koko päivänä mitään suhteen eteen tehnyt..

Niin no.. olin 18 melkein 19 kun aloin vanhemman lapseni isän kanssa seurustelemaan ja hän oli eka pitkä suhteeni. Tietty joo oli väärin minulta olla onneton väkivaltaisen miehen kanssa joten pahoittelut... ja nyt sit kai vika on vain mussa kun olen kyllästynyt tekemään kaiken yksin olen jopa melkeinpä suhteessakin yksin. Turhahan se miehen suhteeseen on panostaa kun kai sekin on vain naisen juttuja. Ja pahoittelut vielä rupean vain olemaan niin s****nan kyllästynyt ja loppu tähän tilanteeseeni vaikka silti minun on vaikea päättää...

Yhteistyössä