10000 euroa ja neitsyytesi lähtisi - Myönnä pois.Olen ja ei ole tullut mieleen myydä.
Kuvottavaa!En odottelisi tai maksaisi yhtään mtn vaan kävisin vaan panolla.
Seksin harrastaminen voi tosiaan olla sinun kaltaisille teiniasteelle jämähtäneille "iiks poikabakteereja!" tyypeille kuvottavaa, mutta mulle se ei sitä ole.Alkuperäinen kirjoittaja Selkeä aatos!;30613731:Kuvottavaa!
Kuvottavaa eläimellistä menoa joka sinunlaisillesi tyypeille.En odottelisi tai maksaisi yhtään mtn vaan kävisin vaan panolla.
En maksaisi mutta aloittaisin parisuhteen mielelläni miehen kanssa, joka on neitsyt.Olen mies, joten kukaan ei olisi valmis maksamaan neitsyydestäni. Sen sijaan itse joutuisin maksamaan sen menettämisestä joko kalliisti (suomalaiselle huoralle) tai vähemmän kalliisti (virolaiselle/venäläiselle huoralle).
Et taida ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia ja kaikilla ei ole ylivilkas libido.ei kun paranee vaan... Luepas vaikka kehityspsykologiaa ja sieltä aikuisuuden kehitystehtävä eli läheisyys vs. eristäytyminen, johon seksuaalisuus liittyy vahvasti.
Ei lähtisi. En itse asiassa myisi sitä mistään rahasummasta.Alkuperäinen kirjoittaja Selkeä aatos!;30613730:10000 euroa ja neitsyytesi lähtisi - Myönnä pois.
Kunnioitat itseäsi ja sinulla on hyvät arvotEi lähtisi. En itse asiassa myisi sitä mistään rahasummasta.
Miehet ei nimenomaan maksa, mutta säälittävät pojut ehkä maksaa.En ole aloittaja, mutta tiedän. että miehet maksaa