Joskus aikanaan lapsettomana sinkkuna, juuri eronneena ja olin sillon kova bilettämään. Muistan kun, tutustuttiin mun hyvän ystäväni kanssa yhteen mieheen baarissa. Mä ystävystyin tän miehen kanssa ja ystäväni ihastui korviaan myöten, kun olivat ensin sopineet yhen väärinkäsitys riidan

. Mentiin kerran sitten, tän miehen asunnolle ja tää mies kerto että, hällä on kämppis. Mulla oli sillon vielä mun tavarat exän luona, kun en niitä uskaltanu sillon hakea. No, tää kämppis oli ihan kivannäkönen ja jäin törkeesti tuijottamaan, eli meni pasmat vähän sekasin. Juteltiinkin koko yö sillon ja tää mies kerto, että hällä on lapsi. Siinä kohtaa tuli semmonen ihme fiilis mulle. Tykkäsin/tykkään lapsista kovasti. Sanoin myös tuolle miehelle, että tykkään lapsista paljon ja oon niitä jonkin verran hoitanu ja ihan vauvojakin myös. Tää mies tapasi lastaan sillon tällön, ei hänen exänsä ollu kauheen innostunu antamaan lastaan tälle hoitoon (enkä ihmettele) alkon käytön takia. Oli kivannäkönen ja ihan mukava, mutta jokin tökki alusta saakka. Ei kyllä pelkästään johtunu siitä, että oli lapsi tällä. Mutta jokin ton miehen olemuksessa oli semmosta että, ahdisti. Pistin aluks sen alkukankeuden piikkiin, mutta olo paheni sitten, kun tutustuttiin paremmin. Meijän välillä ei tapahtunu muuta kuin yksi pusu, joka ei kyllä tuntunu missään ei aiheuttanu mitään reaktiota. Tää mies olis kyllä ollu ihan innoissaan musta ja petty lujaa kun, tein selväks jossakin vaiheessa, että haluan mennä kaveri linjalla. Ei menty, koska tää mies veti herneen nenään ja loukkaantu.
Näitten yks varattu tuttu, kuulu myös mun ihailija joukkoon sillon ja sille sain rautalangasta vääntää että, en koske varattuihin miehiin. Sen sillon joskus meiltä keskellä yötä komensin kotiin, sanoin vaan että mä alan nukkuu, varattuja miehiä en pane, koska en halua sekaantua kenenkään parisuhteeseen oli se sitten, kuinka huonolla tolalla tahansa. Tän miehen naisystävä vihas mua sydänjuuriaan myöten, vaikken tälle naiselle ollu tehny mitään, enkä ollu myöskään hänen mieheensä koskenu... Vissiin luuli että, olin koskenu. Ite hänen ukkonsa teki tikustakin asiaa mun, kaverin ja meijän mies puoleisen kämppiksen kotiin. Kyseli mun kämppiksiltä että, missä mä olin kun en ollu kotona. Olin todella vähän kotona noihin aikoihin, olin aina melki opiskelukavereitten kanssa jossakin tappamassa aikaa ja illalla tulin vasta kotiin. Tai kotiin ja kotiin, kämpille. En osannu sanoa tuon aikasta asumusta kodiks, ei tuntunu siltä. Vaikka noilta ajoilta jäi ihan kivat muistot

. Tuo mies puoleinen kämppis kuoli viime vuonna ennen joulua, oli kova paikka koska hänestä tuli läheinen ystävä ja tää mies oli mun hyvän ystävän kanssa naimissa ja asuttiinkin monta kuukautta kaikki kolme saman katon alla. En olis ilman tuota mies puoleista kämppistä tavannu mun nykyistä miestäni. Oho, tulikin sitten viä vähän aiheen vierestä, innostuin liikaa muistelemaan

.