Jos olisit lähdössä laivalle, ja säätiedote lupaisi myrskyä, lähtisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mulle olis joku kertonut kuus vuotta sitten risteilylle lähtiessäni, että myrsky osuu kohdalle niin en olis lähtenyt. Ristely (Tukholmaan) meni oksentaessa niistä lääkkeistä huolimatta ja olin kipeä vielä viikon sen jälkeenkin. Mikään ei pysynyt sisällä... *muistelee kauhulla*

Eli vastaus on että EN |O

Olen ollut myrskyssä. Vähän jännitti, mutta järki rauhoitteli, ettei laivoja täällä kuitenkaan vuosittain uppoa. Päivällä kävellessä askeleet oli kuin kännisellä, haki lattiaa... Ja nukkuessa pää oli välillä alaspäin. Hauska reissu oli!

Kerran olen ollut risteilyllä kun on ollut myrsky ja se oli aivan kamalaa.Se pahoinvointi oli hirveää ja sen jälkeen en ole käynyt risteilyllä (Hki-Tukholma).Rahat meni hukkaan....meillä oli vielä hytit (jotain c tai d-luokka) ihan siellä alhaalla,aattelin että apua jos tapahtuis jotain (alkoi mielikuvitus laukkaamaan,tuli Titanic ym mieleen,heh)

lähtisin =)
kerran oltiin niin kovas myrskys et kun oltiin syömäs niin tarjottimet lähti pöydällä liukumaan kun laiva kallistui,ihmiset lähti kaupan jonoista vessaan oksentaa ym.mä tykkään kun laiva keinuu kovin =)
miehellä on matkapahoinvointia ollu mut siihen on auttanu se lääke,nimee en muista... :/

Alkuperäinen kirjoittaja EN:
Kerran olen ollut risteilyllä kun on ollut myrsky ja se oli aivan kamalaa.Se pahoinvointi oli hirveää ja sen jälkeen en ole käynyt risteilyllä (Hki-Tukholma).Rahat meni hukkaan....meillä oli vielä hytit (jotain c tai d-luokka) ihan siellä alhaalla,aattelin että apua jos tapahtuis jotain (alkoi mielikuvitus laukkaamaan,tuli Titanic ym mieleen,heh)

Meidän hytti sattui olemaan ylimmällä mahdollisella kannella ja siellä se keinuminen tuntui vielä enemmän...
Mä en enää ikinä mene risteilylle, sen verran vahva kammo jäi. Mä tyydyn vaan kylpylöihin tms. :whistle:

En..kerran olin niin kovassa myrskyssä laivalla että hytissä jouduin nukkumaan sen patjanpitimen se mikä sen nimi nyt on..no kuitenkin..niin sen alla että pysysin sängyssä.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Alkuperäinen kirjoittaja EN:

Meidän hytti sattui olemaan ylimmällä mahdollisella kannella ja siellä se keinuminen tuntui vielä enemmän...
Mä en enää ikinä mene risteilylle, sen verran vahva kammo jäi. Mä tyydyn vaan kylpylöihin tms. :whistle:

Sama täällä! Kaikki esitykset jouduttiin perumaan,laiva heilui puolelta toiselle...tuntui kamalalta kun oltiin avomerellä...kaukana kaikesta,hui.Ei enää koskaan ;)

En ole varmaan ikinä nukkunut niin hyvin kuin kerran laivalla myrskyssä. Tuli sekin huomattua, että aika paljon laiva saa kallistella ilman että sängystä putoaa. Ehkä siis lähtisin.

En varmaankaan. Itse pelkään laivalla kun vähänkin keikkuu. Ja paha olo. Ja ne lääkkeet tekee sydämen tykytyksiä eli en voi niitäkään ottaa. En muutenkaan juuri hingu laivalle. En oikein ymmärrä what`s the point?

Kyllä!

Kiitos Titanicin ja Poseidonin katselun, olen alkanut kaivata laivalle :D Keinuvalle laivalle keskelle myrksyä :p En kuulu niihin, jotka tulevat helposti merikipeäksi

Yhteistyössä