Jos olisit lähdössä etsimään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Manna

Vieras
juhlamekkoa häihin, joihin siis menet ihan vieraana, niin mihin kauppaan menisit ensin? Saa sanoa moniakin kauppoja, missä kävisit.

Mulla haaveena nyt ale-aikaan n 50 eurolla saada mut ei se hintakaan nyt oo se tärkein vaan se, että ylipäätään löytyis!! Kun en keksi edes mistä alottaa...

Eli mistä muut ootte ostanu?

Ensimmäisenä kävelin Vilaan, ihan sillä että siellä on usein mun tyylisiä vaatteita ja ehdottomasti kaupungin paras palvelu kun jotain etsii. Ainakin Oulussa tuntuu olevan ainoa naistenvaateliike, jossa tullaan kysymään tarviiko apua ja myyjillä on ihan oikeasti silmään ehdottaakin jotain. Mekko kuitenkin löytyi lopulta Stockmannilta.

Seppälästä saattaa välillä olla jotain löytöjä..:) tai ainaki siel on yleensä jotain perus mekkoja joihin voi sitten ite lisätä omanlaisensa lisän,esim. joku bolero,tai neuletakki, tai huivi tmv:) Koruilla ja kengilläkin saa jo hyvin erilaisen ilmeen perus mekkoon:)

Mulla oli omissa häissä jatkoilla tosi kiva Vilan mekko, joka oli just jotain 50 ?. Kiersin oikeesti kaikki mahdolliset kaupat Tampereella ennen kuin tuo Vilan mekko pelasti! Samoin kälyn häihin löytyi mieleinen mekko Vilalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Ensimmäiseksi istuin koneelle, eikä tarvinut kauppaan edes kävellä sen jälkeen.

http://www.ebay.co.uk

Noku mä en oo mikään helppovartaloinen, siis mun yläkroppa ja alakroppa on kokoa S mutta keskivartalo kokoa L noin niin kun karkeesti ajateltuna ni en uskalla tilata siks sovittamatta. Muuten kätsäähän toi :)

Yhteistyössä