Jos olisit 1,5 vuotias...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermostunut äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hermostunut äippä:
ja saanut käsiisi juustohöylän, minne olisit piilottanut sen?!

*ollut hukassa koko päivän, hermot menee kun talossa ei tietenkään ole toista*

Pönttö, kenkä, roskis, pesukone...mm. näistä meillä löytynyt erinäisiä tavaroita :D.

se on hyvä kenkälusikka tai piiloutuu hyvin saappaaseen.
mailana se käy myös, ei sillä voi huiskia kaikkea eteen sattuvaa.
alakaapissa on sillä hyvä uus paikka

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Se saattaa olla IHAN misä vaan :D

Sehän tässä pelottaa :D Kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat käyty läpi eikä vieläkään löydy! Eikä lapsi tietenkään paljasta piilopaikkaa vaikka monesti olen kysynyt ;)

MEillä oli kypärämyssy hukassa tovin ja löyty tyhjästä maitopurkista(onneks oli pesty, ku varasin niitä leikkiin). Eli se voi olla missä vaan, esim roskissa:)
Toivottavasti löytyy:)

Meillä saman ikäinen piilotti ikkunan avaajan sillä aikaa kun pesin ikkunoita tuossa ennen joulua. Ja siis ikkunat auki... Etittiin kissojen ja koirien kanssa, eikä tainnut muksu itekään enää muistaa missä se avaaja on. Löytyi lopulta hellan takaa, oli pienestä aukosta sen sinne ujuttanut.

Minä kattelisin pattereitten takaa... Semmosella rautalankahenkarilla saa noukittua siltä tavarat, vedät sen vaan "pitkäksi" niin että koukku on toisessa päässä.

Ei löydy mistään!! Hyviä ehdotuksia teillä :D Ilmeisesti meillä ei ole ainoa nopea ja kekseliäs taapero ;) Onneksi on halpa ja korvattavissa oleva esine -> huomenna kauppaan :)

Menee aiheen vierestä, mutta minä löysin tänään hyvän rukkasen lapsen huoneen "varasto"kaapista, ämpärin pohjalta. Ämpärissä hämäykseksi vielä muuta tavaraa päällä...
Ja koko maalisku etsittiin, missä ihmeessä se voisi olla. Jäi käyttämättä hyvät rukkaset, kun ei täällä etelässä niitä enää tarvii...

Yhteistyössä