Jos olisin mies olisin vetäny tuota ukkoa turpaan =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähin omainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lähin omainen

Vieras
Ei puhettakaan aikuismaisesta käytöksestä tai vastuun/velvollisuudentunnosta. Kehtaa pokkana kieltäytyä setäni hautajaisista vaikka kantajaksi tarvittaisiin, syyksi sanoi että on niin paljon muutakin tekemistä ja ei ilmeisesti halua äitini kanssa olla tekemisissä, joku äitini taannoin sanoma mielipide kaihertaa edelleen välejä. Keskustelu ei auta mun minäkin vain "vittuilen" vaikka koetin asiallisesti puhua...
Kylläpä vituttaa, kiitos jos joku jaksaa lukea.......

Niin tyypillistä miestä...
Minun ENTINEN oli just samanlainen p.... ei koskaan lähtenyt meidän puolen "juttuihin" ja minun piti aina olla niiden juhlissa yms...

Niinpä, anoppilaan lähdetään joka viikko mukisematta kun mies ehdottaa. Taidan jättää väliin muutaman kerran minäkin jos tosiaan jättäytyy pois hautajaisista. En vaan ymmärrä että mitä se mulle kostaa jos anopin kanssa ei synkkaa =/

Minun isänikin sanoo vittuiluksi kaikkea kriittistä keskustelua. Narsisti on. Pisti vaan silmään tuo lause.

Älkääkä nyt syyttäkö siitä "narsisti"-sanan viljelystä, sillä oon kokenut kaiken mitätöinnistä huoritteluun ja tappouhkauksiin saakka. Ja takinkäännön ja selkään puukotukset sen sata kertaa.

Kuulostaa siltä että ei ole oikein tasapainoisesta ja vuorovaikutteisesta sekä aikuisesta suhteesta kyse miehesi osalta, ainakin kertomasi perusteella.
Taitaa olla miettimisen paikka edessä ukollasi että mitä haluaa parisuhteelta.

Narsistiset luonnekuvaukset kyllä sopii mun mieheen muutoinkin kun joskus luin, kotikasvatuksessakin lienee mätännyt aika moni asia kun ei käytöstapoja saati aikuista suhtautumista hallitse..........
Mitenkähän tällasen ihmisen kans sais ns. normaalikeskustelun aikaseks?

Yhteistyössä