Jos olisin mies, minäkin karttaisin yh-äitejä kuin ruttoa... Tässä teille hiukan informaatiota yh-mammat.

  • Viestiketjun aloittaja pintaliitäjä
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Saako tyydytystä antaa muillekin varatuille miehille kuin ukkomiehille? Tai no palstan logiikan mukaan avoliito on takaportin auki pitämistä eli ei silloin oikeasti ole varattu, saati että seurusteleva olisi varattu.
Saa antaa, mutta ykkössijalla on naimisissa olevat miehet. He ansaitsevat aina yh:n kunnioituksen ja etiketin mukaan heidät on tyydytettävä aina kun tarvetta ilmenee.
Avomiehetkin toki käy, jos antavat maksun.
 
lapin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kelpais mulle kova elin, ja voisin treffaillakin mukavaa miestä kaiken kivan merkeissä. Mutta että sitoutuisin ja muuttaisin samaan osotteeseen?
Täytys olla kyllä maailmankirjat sekasin. :|
Eipä olisi ennenkuulumatonta, edes paantuneen ja vannoutuneen yh:n kohdalla. Mitä pidempi yksinäisyys takana, sitä haitallisempi ihastus voi olla, eikä oikeasti vaadi muuta kuin että juuri passeli elin sattuu kohdalle ja se on menoa :|

Siksi kukaan ei usko että olet vaaraton, tässäkään mielessä :whistle:
Miksi ei mene tajuntaan se, että yh-äiti voi oikeasti haluta vain pelkkää seksiä eikä mitään miestä nurkkiinsa märisemään?
Olisin oikein iloinen, jos joskus sellaisen yh:n tapaisin! Valitettavasti useimmat tapaamistani yh:sta ovat olleet juuri näitä isää ja elättäjää etsiviä munahaukkoja...
 
lapin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Alkuperäinen kirjoittaja lapin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kelpais mulle kova elin, ja voisin treffaillakin mukavaa miestä kaiken kivan merkeissä. Mutta että sitoutuisin ja muuttaisin samaan osotteeseen?
Täytys olla kyllä maailmankirjat sekasin. :|
Eipä olisi ennenkuulumatonta, edes paantuneen ja vannoutuneen yh:n kohdalla. Mitä pidempi yksinäisyys takana, sitä haitallisempi ihastus voi olla, eikä oikeasti vaadi muuta kuin että juuri passeli elin sattuu kohdalle ja se on menoa :|

Siksi kukaan ei usko että olet vaaraton, tässäkään mielessä :whistle:
Miksi ei mene tajuntaan se, että yh-äiti voi oikeasti haluta vain pelkkää seksiä eikä mitään miestä nurkkiinsa märisemään?
Olisin oikein iloinen, jos joskus sellaisen yh:n tapaisin! Valitettavasti useimmat tapaamistani yh:sta ovat olleet juuri näitä isää ja elättäjää etsiviä munahaukkoja...

Onkos he silleen kertoneet vai?
Kyllä enempi tai vähempi suoraan sanoneet näin.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja pintaliitäjä:
Jokainen yh-äiti joka väittää, ettei etsi miestä ennen kaikkea isähahmoksi lapsilleen ja perheen toiseksi elättäjäksi valehtelee. Ainakin se on varmaa, että yh-äidit etsivät AINA miestä tositarkoituksella. Siksi en tajua yh:ita jotka yrittävät väkisin kesyttää jotain paatuneita pelimiehiä ja baarikärpäsiä. Luuletteko todella että saatte niistä miehen itsellenne? Nämä tällaiset lähinnä seksiseurasta kiinnostuneet miehet vain nauravat teille selkänne takana kavereidensa kanssa, kertoessaan intiimejä yksityiskohtia seksikokemuksistaan mm. teidän kanssanne yh:t. Niin että herätkääpä pikkuhiljaa yh-äidit, sitä kunnon miestä ei mistään Helsingin pintabaareista löydy...
Joo, kyllä minä yh-aikanani etsin miestä tositarkoituksella. Minä halusin itselleni kumppanin ja perheeseen jäsenen, joka olisi pysyvä, ettei lapsen tarvitsisi kokea eroa läheisestä ihmisestä.

Mutta lapsellani oli jo isä, jota tämä tapasi säännöllisesti. En siis etsinyt lapselleni isähahmoa, läheistä uutta aikuista hänellekin kyllä.

Myöskään elättäjää en tarvinnut v. 2000 kun erosin, tienasin yksin bruttona 2.500 euroa, enemmän kuin moni mies. En tosiaankaan siis kaivannut ketään miestä itseäni ja lastani elättämään.

Niin, ja kapakoista en miestä etsinyt. Seksikumppaneitakin minulla on ollut elämäni aikana tasan kolme, yhden kanssa 15 vuoden suhde, toisen kanssa 8 vuoden suhde.

Siinä sulle vähän yh-stereotypiaa!

 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja aika huono:
2500 euroa kuussa ei kyllä riitä minkäänlaiseen elintasoon pk-seudulla...
Kyllä sillä vuonna 2000 eli aika hienosti. Nyt omat tuloni ovatkin jo 4000 euroa, eli kyllä minä silläkin elättäisin oman perheeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Varmasti näin, mutta yksinhuoltaja on silti suhteellisesti haitallisempi kuin varattu nainen.. jos mieltää naisen piilevä sitoutumishalu uhkana.
Useimmilla naisilla on lisääntymistarve, mutta vain harvoilla sitoutumistarve.
Miehet ne on jotka kumppanin perään aina ruikuttaa ja ovat naimisiin kinuamassa. Ne kun ei saa lapsia muutoin.
Nainen ei tartte sitoutumista saadakseen perheen itselleen.
Telaketjufeministi propagandaa.

Ei mieskään tarvitse sitoutumista saadakseen perheen itselleen, kiitos tasa-arvon.

Ps: Mitenkä eroitat lisääntymistarpeen ja sitoutumistarpeen toisistaan noin käytännön tasolla ?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ps: Mitenkä eroitat lisääntymistarpeen ja sitoutumistarpeen toisistaan noin käytännön tasolla ?
Et kysynyt multa, mutta vastaan silti. Mulel noi kaksi on ollut aivan eri asioita. Lisääntymsitarpeeni on ollut saada biologisia jälkeläisiä itselleni. Olentoja, joista pidän huolta. Koskaan ikinä en ole ajatellut, että täysi-ikäinen mies täyttäisi sen paikan sydämessäni, vaikka se ukko miten uusavuton ja huolehdittava olisikin. Itse asiassa just ne lapsen tasolla olevat olenkin pyrkinyt aina kiertämään kaukaa, joskaan en aina kovin hyvällä menestyksellä. Mutta lapsia nidien itsekin avuttomien kanssa en sentään ole ryhtynyt tekemään.

Mulla ei ole koskaan ollut sitoutumisentarvetta, joten en edes tiedä, mitä sillä käytänössä tarkoitetaan. Tai tiedän teoriassa, mutta mulla ei ole omakohtaista kokemusta moisesta tarpeesta.

 
Niin, ja minulla taas seksiin kuuluu aina sitoutuminen. Onko se niin, että kun on yhdessä parisuhteessa epäonnistunut, ei ole enää oikeutta uuteen onneen? Siihen, mitä haki silloin nuoruudessaankin sinkkuna?

Onneksi mieheni ei ole ajatellut niin.
 
vieras
Kyllä mä ihan samalla mielellä etsin miestä etsin kuin ennen lapsia ja mikä hiton elättjä, kun mä olin viimeksikin se rikkaampi osapuoli.
Mä olen enempi kiinnostunut ystävyydestä ku elättäjästä. (seksi ei kuulu ystävyyteen)
Eli voin asua erilläänkin.
Se on ihan miehestä kiinni haluaako tutustua, mutta kyllä niitäkin miehiä on, jotka muuttaa yh kans yhteen, eikä milläänlailla osallistu entisesten lasten elatukseen ja niin sen kuulukin olla.
Jos sua naurattaa oma tyhÿytes, niin hekottele vaan, tuskin yksikään yh menettää mitään, kun ei tutustu tollaseen tolloon.
 
kaikki tietää apinan....
Minua on kosittu kymmeniä kertoja, minun perässäni on juostu. Olen antanut pakkeja kerta toisensa jälkeen, ja niin tulen tekemäänkin.
Jos minä haluaisin perhe-elämän, ok-talon ja avioliiton, olisin siinä jo.
Minä en tarvitse elättäjää, en tarvitse miestä elämääni. Minulla on hyvä pano, ja se on tismalleen siinä. Ja kyllä sekin pano on tarjonnut aviota, ok-taloa, lasta ja rakkautta.
Miehille on käsittämätöntä sana ei ;)

En ole penalin terävin kynä, löytyy minuakin fiksumpia, kauniimpia ja hauskempia.
Löytyy koulutettuja, älykkäitä, seksikkäitä ja hoikempia.
Varmasti tiukkapilluisempia, varakkaampia ja isompirintaisia.

Sen takia jättäydynkin tästä pelistä, ja olen yksin ;)
 
pitkä ketju
En ole yh.(VIELÄ) En käy baareissa ja ihan kamalalle tuntuu ajatus,että sieltä joutuisin lapselleni "isää" etsimään. YÄK!!! Ällöttää muutoinkin miespuoliset ääliöt tällä hetkellä,että varmaan ekalle ääliölle iskisin mustan silmän.
Ihmissuhdetta, aikuista,tasavertaista,tasapuolista,seesteistä ja ymmärtävää ja tasapainoista sellaista etsisin kyllä,mutta mistä sellaista muka löytäisi??? Ankeeta!!!!
 
vieras
Yh:t etsii lapsen elättäjää ja kaikki miehet etsii huusholliin ylläpitäjää, sitä kuka kerää likaset sukat pitkin asuntoa, pesee ne ja laittaa kuivumaan. Sitä kuka leipoo pullaa ja tiskaa astiat. Näin on, happy ending.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.

Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
Jotenka naiset automaattisesti olettivat että niin miehetkin tekevät.

heeh surullista.

Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.

tuo on totta, jos joku puhelee niin aika outona tyyppiä pidetään...
:attn:
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.

Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
Jotenka naiset automaattisesti olettivat että niin miehetkin tekevät.

heeh surullista.

Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.

tuo on totta, jos joku puhelee niin aika outona tyyppiä pidetään...
:attn:
No, minä olen kyllä uskonut omaa miestäni, joka kertoo, että häntä ei huvita tuollaisia asioita kavereittensa kanssa jakaa.

Eiköhän se ole pikemminkin niin, että toista ihmistä on aina vaikea ymmärtää, jos olettaa asioita. Jos toista haluaa kuunnella, niin kummasti oppii myös ymmärtämään. Ja tietysti kaikkea ei edes tarvitse ymmärtää. Ja ei, minä en jauha paskaa kenenkään selän takana. Ehkä tulen siksi yleensäkin paremmin toimeen miesten kanssa. Ei kannata kaikkea yleistää.
 
vieras
Ai sentään mikä ketju!

Juu siis varmaan jos on eronneita naisia, niin varmaan myös sitä on vastaava määrä eronneita miehiä, jotka etsivät kumppania. Kai sitä on vapailla markkinoilla kaikenlaisia miehiä ja naisia, lapsilla tai ilman, jotka etsivät kumppania. Moni voi mielellään ottaa lapsellisen naisen tai miehen, vaikkei itsellä olisi lapsia.

Juuri kävi niin onnellisesti, että ystäväni (nainen), joka ei voi itse saada lapsia, löysi kivan miehen, jolla oli lapsia edellisestä liitosta. Hän ei voisi onnellisempi olla, kun sai lapset miehen mukana.
 
Mun on vaikea käsittää sitä että miten yksinhuoltajat yhä tänä päivänäkin leimataan "huonommiksi" kuin muut vanhemmat.. Te jotka haukutte jatkuvasti yksinhuoltajia oletteko kskaan miettineet kuinka moni on tahtomattaan yksinhuoltaja. Monenko mies on lähtenyt kävelemään sanomatta mitään, Moniko on kuollut, Moniko on hylännyt toimivan suhteen nuoreen "massateiniin" petettyään ensin aviopoulisoa baari-illan päätteeksi, Moniko on hakannut vaimojaan ja saaneet jopa lähestymiskieltoja....? Yksinhuoltajuus ei todellakaan aina ole naisen syy ja siks mua ärsyttääki yh:iden jatkuva moittiminen. On tietenkin poikkeuksia jotka sitten ovat niitä joilla on kaikilla lapsilla eri isät, jos isiä edes tiedetään, jotka notkuvat minihameet päällä baareissa "helpon elämän" perässä. Itse olen myös yh ja lapseni isä on suht säännöllisesti tekemisissä pojan kanssa. Minä myös seurustelen. Asumme erillään ja olemme vuoronperään toistemme luona yötä koko perhe (me, minun lapsi ja hänen lapset).. En todellakaan kuvittelisi ikinä että hän elättäisi meidät. Silloin kun olemme hänen luonaan, hän ostaa ruoat ja kun olemme minun luona, se olen minä joka ostaa omalla palkalla ruoat jääkaappiini, ei hän... Enkä todellakaan ole löytänyt häntä baarista.. Meillä on omat rahamme, omat menomme ja omat tulomme.. Aina ei pidä mennä yleistämään asioita niin että kaikki yh:t olisivat itse valinneet yksinhuoltajuuden ja toivoisivat jonkun baaripokan elättävän heidät ja heidän uusio-perheen.. Olemme harkitsemassa yhteisen kodin ostamista (jolloin kaikki menomme menisivät puoliksi, ellei erikseen sovita) Haluan seistä kaikkien yksinhuoltajien tukena, sillä varmaan jokainen meistä on myös miettinyt joskus miten hyvä on välillä olla ilman puolisoa ja muutenkin.. Lopettakaa se solvaaminen ja miettikää itsenne meidän tilanteeseen.. Miettikää miten tulette toimeen nyt ehjällä perheellä ja miettikääpä huvikseen että jos teidän poulisonne esimerkiksi kuolisi millaisena yh:na itsenne näkisitte kun arjen jakaminen jonkun toisen kanssa ei enään yhtäkkiä onnistukkaan niinkuin on aina ennen onnistunut... Miettikää miten paljon jaksaisitte yksin kasvattaa ja elättää lapsenne ja hoitaa kodin ja työn siinä ohessa! Jokaisella toki saa olla mielipiteenne mutta arvostelkaa yksinhuoltajia vasta sitten kun olette yrittäneet ymmärtää kaiken mitä siihen liittyy..
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
:LOL: :LOL: :LOL:

Et ole tosissasi??? Vaikken ap:n kirjoitusta täysin allekirjoitakaan, niin se nyt on yleisesti tunnettu fakta että miehet retostelevat seksijutuillaan. Kaikki sen tietävät.

Jotkut miehet varmasti, minäkään en sitä epäile hetkeäkään, mutta onneksi eivät kaikki. Sinänsä surullista, että sinulla ei edes ole kokemusta miehestä, joka ei olisi sika.

:) Onneksi voi valita myös kunnon miehen.
 

Yhteistyössä