Jos olisin mies, minäkin karttaisin yh-äitejä kuin ruttoa... Tässä teille hiukan informaatiota yh-mammat.

  • Viestiketjun aloittaja pintaliitäjä
  • Ensimmäinen viesti
pintaliitäjä
Jokainen yh-äiti joka väittää, ettei etsi miestä ennen kaikkea isähahmoksi lapsilleen ja perheen toiseksi elättäjäksi valehtelee. Ainakin se on varmaa, että yh-äidit etsivät AINA miestä tositarkoituksella. Siksi en tajua yh:ita jotka yrittävät väkisin kesyttää jotain paatuneita pelimiehiä ja baarikärpäsiä. Luuletteko todella että saatte niistä miehen itsellenne? Nämä tällaiset lähinnä seksiseurasta kiinnostuneet miehet vain nauravat teille selkänne takana kavereidensa kanssa, kertoessaan intiimejä yksityiskohtia seksikokemuksistaan mm. teidän kanssanne yh:t. Niin että herätkääpä pikkuhiljaa yh-äidit, sitä kunnon miestä ei mistään Helsingin pintabaareista löydy...
 
Öööö
En ole yh, mutta kyllä minäkin etsin aikoinani miestä tasan tarkkaan tositarkoituksella ja isäksi lapsilleni. Ja sellaisen löysinkin onneksi.

Eli jos olisit mies, karttaisin sinua kuin ruttoa. Täytyy sanoa kyllä että taidanpa karttaa vaikket olekaan.
 
vieras
ja jos mä olisin mies, jolla lapsia niin en ottas naisekseni mitään pikkupiluhoratsua. Mitään teinipissistä leikkimään äitipuolta, mielummin yh-äiti tositarkoituksella uusioperheeseen.
 
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.

Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
Jotenka naiset automaattisesti olettivat että niin miehetkin tekevät.

heeh surullista.

Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.
 
pintaliitäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Öööö:
En ole yh, mutta kyllä minäkin etsin aikoinani miestä tasan tarkkaan tositarkoituksella ja isäksi lapsilleni. Ja sellaisen löysinkin onneksi.

Eli jos olisit mies, karttaisin sinua kuin ruttoa. Täytyy sanoa kyllä että taidanpa karttaa vaikket olekaan.
Heh, olen ihan onnellisessa parisuhteessa elävä 25-nainen. Kirjoitukseni perustuu siihen, mitä mieheni lukuisat pelimies-sinkkukaverit sekä omat miespuoliset ystäväni ovat kertoneet.
 
vieras
Eipä suinkaan kaikki yh:t etsi miestä noilla ap:n tarkoitusperillä. Moni juuri eronnut on ehdottomasti sitä mieltä että pysyy yh:na lopun ikäänsä ja käyttää miehiä vain "ajanvietteenä". Kun on pitkä ja raskas suhde takana, ei ihan heti tee mieli aloittaa alusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
:LOL: :LOL: :LOL:

Et ole tosissasi??? Vaikken ap:n kirjoitusta täysin allekirjoitakaan, niin se nyt on yleisesti tunnettu fakta että miehet retostelevat seksijutuillaan. Kaikki sen tietävät.
 
Borkku
Mun lapsella on isä, joka on hänelle myös se isähahmo, ei hän tarvitse siihen muita, enkä mä tartte meidän perheelle lisä elättäjää, tosin en myöskään elätettävää. En kaipaa elämääni myöskään hallitsijaa, jolle olisin tilivelvollinen tekemisistäni, joten et sä nyt niin oikeessa ton juttus kans kuitenka ole. Enkä taatusti ole mikään vaan poikkeus näiden ajatusten kans.
 
Olisinko pikkupili
Mutta riippuu kyllä miehistä, meidän porukassa ketään ei jaksais kiinnostaa toisten seksielämä. EVVVK. Mutta kai joillain akkoilla on miehinä näitä pissismiehiä. On kovaa ja rispektiä saada retostella seksistä..
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
:LOL: :LOL: :LOL:

Et ole tosissasi??? Vaikken ap:n kirjoitusta täysin allekirjoitakaan, niin se nyt on yleisesti tunnettu fakta että miehet retostelevat seksijutuillaan. Kaikki sen tietävät.
Ei muuten juttele. Ihan niinkun kaikki naisetkaan ei oo samanlaisia, ei oo kaikki miehetkään.
 
Hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja pintaliitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Öööö:
En ole yh, mutta kyllä minäkin etsin aikoinani miestä tasan tarkkaan tositarkoituksella ja isäksi lapsilleni. Ja sellaisen löysinkin onneksi.

Eli jos olisit mies, karttaisin sinua kuin ruttoa. Täytyy sanoa kyllä että taidanpa karttaa vaikket olekaan.
Heh, olen ihan onnellisessa parisuhteessa elävä 25-nainen. Kirjoitukseni perustuu siihen, mitä mieheni lukuisat pelimies-sinkkukaverit sekä omat miespuoliset ystäväni ovat kertoneet.
Oudot on sullakin keskustelunaiheet kaverimiestesi kanssa, pillujuttuja. Hohhoijaa. No jos sä halut tolle keskustelun tasolle niiden kanssa vajota niin mikä jottei. Ja miehes kavereilta vielä lisää pillujuttuja, mahtavaa.
 

Yhteistyössä