Menoa ei voi perua, pakko valitaAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:entä jos oisit menossa synnyttämään ja miehes olisi sairaalassa tajuttomana, ja muita hoitajia ei ois kuin ap ja se toinen? pakko sun ois synnyttääAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Perusin menoni
Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Perusin menoni
laittasin tulpan haaroväliin ja huikkaisin tulokkaalle että malttaa nyt vähän aikaaAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:entä jos oisit menossa synnyttämään ja miehes olisi sairaalassa tajuttomana, ja muita hoitajia ei ois kuin ap ja se toinen? pakko sun ois synnyttääAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Perusin menoni
no voi dääm, kai se ois sitte pakko valita sut...snif,voi viatonta lastaniAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Menoa ei voi perua, pakko valitaAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:entä jos oisit menossa synnyttämään ja miehes olisi sairaalassa tajuttomana, ja muita hoitajia ei ois kuin ap ja se toinen? pakko sun ois synnyttääAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Perusin menoni
Ja sä ajattelet sydämelläs :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Ja voisin sanoa sinulle nyt erittäin töykeästi, mutta en viitsi koska minulla on tunneälyä.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no voi dääm, kai se ois sitte pakko valita sut...snif,voi viatonta lastani
joo varmaan kaikki kotona kirves kädessä hilluvat onAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no voi dääm, kai se ois sitte pakko valita sut...snif,voi viatonta lastani
Mä oon oikeesti ihan kiltti
Se on tosi pieni kirves, ja sitä käytetään lähinnä exään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:joo varmaan kaikki kotona kirves kädessä hilluvat on