Jos olis ihan pakko valita jompikumpi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinuski

Vieras
... niin olisitko mieluummin todella ylipainoinen, mutta kasvoiltasi todella nätti? Vai hoikka mallivartaloinen, mutta naama olis ku petolinnun perse? Vastaukseksi ei käy että siltä väliltä, tai että olisin lihava mutta laihduttaisin, tai ruma mutta menisin plastiikkakirurgille, vaan jompikumpi noista vaihtoehdoista olis valittava!

Haluan lisätietoa petolinnun persenaamasta? Epäilen että kallistuisin joka tapauksessa normaalivartaloiseen petolinnunpersenaamaan. Lempiharrastukseni jalkapallo kun olisi kovin vaivalloista ylipainoisena.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Haluan lisätietoa petolinnun persenaamasta? Epäilen että kallistuisin joka tapauksessa normaalivartaloiseen petolinnunpersenaamaan. Lempiharrastukseni jalkapallo kun olisi kovin vaivalloista ylipainoisena.

No okei :D Petolinnun perse, on vähän sama kuin mun kaverin käyttämä "ämpäriruma" (onko ämpärit muka rumia?)..... Eli siis niin ruma kun vaan voi ruma olla.
Ja lisään vielä että MÄ en pidä ihmistä rumana pelkän ulkonäön perusteella, eli tää kysymys ei liity mitenkään mun henk. koht arvomaailmaan. Mä vaan haluan tehdä galluppia :D

Eli vaihtoehtoina siis kaksi ääripäätä; laiha, mutta niin ruma kuin olla voi tai sitten nätti, mutta niin lihava kuin olla voi... No totta kai tuo ensimmäinen, pysyisin silloin edes hengissä ja kykenisin itse liikkumaan.

se ruma tarkoittaa sitä, että ei hoida itseään hiukset rasvaiset, iho huono, ei minkäänlaista meikkiä, suihkussa käynti unohtunut.
Ehdottomasti olisin se kuka huolehtii itsestään.
Itse miellän kauneuden itsensä hoitamiseksi. Monet ihmiset ketä pidän ns. rumina ei hoida itseään. mutta tämä vain minun mielipiteeni.

Yhteistyössä