Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Akasta, joka on farkkuminari päällä ja ainotohvelit jalassa kaatanut puita ja raiannut pöpelikköä, niin se olin minä vaan. Aattelin nyt heti paljastaa, kun jotkut ohikulkijat jäi kyyläämään niin pitkäksi aikaa :xmas:
Siltä se vähän vaikutti, kun oli väillä useempikin ukko kyyläämässä. Ehkä niitä vaan innosti nainen & saha yhdistemä, tai sit ne kiihottu mun ainoista?Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:että menkää kattoon, siellä on joku hullu..
siksi sitä porukkaa kertyi kattoon - sorryyy
Ei, ei se hame nyt niin mini ollut, sitä paitsi mulla oli alla lahkeelliset kalsongit, joten ei ollut liikaa nähtävää, vaik ois vilahtanutkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Vilahteliko alkkarit
Ei näin kuumalla mitään housuja sinne alle tartte Ihan liian kuuma!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehiä saattaa muutenkin ottaa pähän kun on minihameita ja sitten monilla niiden kanssa legginssejä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos olette kuuleet jutun naisesta, joka kulki lentokoneen halki hameen takahelma osin alushousujen alle kääriytyneenä, saatatte palstailla hänen kanssaan. :ashamed: :ashamed:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos olette kuuleet jutun naisesta, joka kulki lentokoneen halki hameen takahelma osin alushousujen alle kääriytyneenä, saatatte palstailla hänen kanssaan. :ashamed: :ashamed:
Mä unohdin joku aika sitten laskea hameen takaisin alas vyötärölle vessareissun jälkeen, joten :hug:
Housut vois joskus pelastaa, mutta hameet on niin paljon vilposempiaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini::hug:
näin on. =)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Housut vois joskus pelastaa, mutta hameet on niin paljon vilposempiaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini::hug: