Jos olet bongannut ovulaation tikulla, miten pitkä aika siitä on mennyt kuukautisten alkamiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Minulla on aina mennyt aika lailla tasan 14vrk vuodon alkuun, siitä kun olen tikuttanut oviksen. Nyt kuitenkin menkat on jo myöhässä ja oviksesta on huomenna 17 vrk. Mitähän tää nyt on, kun raskaustesti näyttää negaa myöskin..:/

Tikutuksen lisäksi tunsin todella voimakkaat oireet silloin kun ovis oli, eli melkein takuuvarma on olen siitä että se oli silloin.

***: Niinhän se voi olla tosiaan, mutta ne oireet oli niin selkeät ja lisäksi kyllä ovis tapahtuu varmasti viimeistään 2 päivää siitä, eli silti nuo herkät testit näyttäisi plussaa. Esikoisesta plussasin jo 10 päivää ovisplussan jälkeen.

Menkat ei siirry stressistä jos ovis on tullu normiaikaan, ovis siitä voi siirtyä ja sitä kautta menkat. Mulla menee ovisplussasta aina 16 vrk vuodon alkamiseen. Testasitko kuinka herkällä testillä? Toisillahan plussa tulee vasta vähän myöhemmin... Tsemppiä!

gabrielle: Kiitos! Juurikin niin ajattelin asian ettei stressistä voi siirtyä kuin se ovis. Täytyy nyt vaan odotella ja toivoa että vuoto alkaisi. Jos plussan vielä antaisi raskaustestiin niin seuraavaksi saisi jännittää keskenmenoa, jos noin myöhässä alkaa hormoonit nousta.

Yhteistyössä