[QUOTE="vieras";24225148]Tulin 18h työpäivän jälkeen kaupungin kautta kotiin, olin unohtanut ottaa eväät töihin ja sairaalaruoka ei oikein maistu. Päätin käväistä läheisessä kebabbilassa, jossa näin jonkun syövän tätä kuuluisaa kebabrullaa. Alahuuleltani alkoi valua kuola, ja sanoin karvakädelle haluavani samanlaisen. Kymmenen minuuttia myöhemmin lähdin polkemaan kebabrulla ritsillä kotia kohti. Kotona kerroin onnenkyyneleet silmissä ostoksestani, johon ex-puolisoni sanoi, ettei minun pitäisi syödä sitä, etten pääse lihomaan. Välihuomautuksena, olin kuluttanut päivän aikana ainakin 2500kcal, syönyt 0kcal ja painan 48kg. Mies oli jo tulossa savu korvistaan nousten nappaamaan rullaa kädestäni, kun avasin laatikon ja heitin sen miehen naamalle. Osa kimposi hänen uuden tietokoneensa päälle ja tietokone tilttasi.
Mies aloitti kamojensa pakkailun, ja mä en saanut ikinä kebabrullaa...[/QUOTE]
Surullisinta koko tarinassa on se, että sulla jäi kebabrulla saamatta.. tuollaisesta miehestä viis, mutta kyllä joka nainen kebabrullan ansaitsee, etenkin jos mies on täyttä höttöä..