Jos nyt saisit ihan mitä tahansa ruokaa, niin

Ottaisin kunnon pizzaa läheisestä kebab / pizzapaikasta.

Nyt just ei kyllä ole yhtään nälkä, mut jos olisi, niin unelma olis joku taidolla valmistettu kuha-ateria, jossa lisukkeina olis yhtä taidolla valmistettuja kasviksia -eikä mitään he-ma-paa, kun kesäkurpitsaa, tuoretta paprikaa, maa-artisokkaa, tms. ja vaikka jotain sieniä vielä.

Niisk, nyt alko taas v*tuttaa, kun ite on ihan käsi keittiössä ja varsinki kala (no jotain uunilohta lukuunottamatta) on ihan vierasta maaperää mulle. :(

Nyt just ei kyllä ole yhtään nälkä, mut jos olisi, niin unelma olis joku taidolla valmistettu kuha-ateria, jossa lisukkeina olis yhtä taidolla valmistettuja kasviksia -eikä mitään he-ma-paa, kun kesäkurpitsaa, tuoretta paprikaa, maa-artisokkaa, tms. ja vaikka jotain sieniä vielä.

Niisk, nyt alko taas v*tuttaa, kun ite on ihan käsi keittiössä ja varsinki kala (no jotain uunilohta lukuunottamatta) on ihan vierasta maaperää mulle. :(

Jep, munkin tekisi mieli jotain tuoreista, raikkaista ja paikallisista aineksista tehtyä ruokaa. Tuntuu, että nykyään kaikki ruoka on niin teollistettua ja täynnä kaiken maailman turhia aineita.

[QUOTE="vieras";26484535]sushia ja lasi valkoviiniä, kiitos :)

ihan perus lohi-nigirejä ja jotain kurkku-tai avokado-makeja[/QUOTE]

Minä taas tahtoisin levärullan sisälle riisiviinietikkaista riisiä, kurkkua, porkkanaa, ruohosipulia, (aika paljon) philadelphiaa, avokacoa + PALJON graavilohta ja wasabia.

:)

Jep, munkin tekisi mieli jotain tuoreista, raikkaista ja paikallisista aineksista tehtyä ruokaa. Tuntuu, että nykyään kaikki ruoka on niin teollistettua ja täynnä kaiken maailman turhia aineita.

Näinpä! Annoin tuossa juur mahdollisuuden pakaste-wokkipussille, kun en ole vuosikausiin syöny, eikä kyllä tartte taas seuraavaan kymmeneen vuoteen sitä perkuujätettä ostella.

Kyllä meillä eineksiäkin syödään, mut ne on vähän sellasta iltapala- ja "äkkiä jotain suuhun nyt!" -osastoa, ja päivän ainoon lämpimän aterian haluan kyllä valmistaa ite, alusta asti ja mahdollisimman tuoreista tarpeista -vaikken sitte kovin kummosta jälkeä aikaan saakkaan.

Grillattua kanan fileetä kolmella juustolla (aurajuusto, vuohen juusto ja parmesan), maalaisranskiksilla ja bernaisekastikkeella. Siihen vielä kunnon kreikkalainen salaatti ja jälkkäriksi mutakakkua italialaisella jäätelöllä ja tuoreilla mansikoilla.

Heh, huomaa että pitkän aikaa on eletty opiskelija budjetilla kun haaveilee gourmeesta.

mä vetäsin yöpalaksi reissaria ja lihahyytelöä :p

ja huomenna mun on mentävä ostamaan kasviksia ja kuhafileitä (tai jotain muuta kalaa ) kun alkoi tekemään mieli |O tai siis maanantaina, huomenna ei taida olla kalatiskit auki..

Yhteistyössä