Jos nyt saisit ihan mitä tahansa ruokaa, niin mitä ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sovittaisiin, että siinä annoksessa ei olisi yhtään kilokaloria, vaan se olisi taikaruokaa, joka vain maistuisi hyvälle..? Ensin samaa kuin Tatuidulle jätkällekin, sitten ehkä vielä oikein suolainen taksari ja ISO kasa suklaata.

Jos siinä on kaloreita ihan aikuisten oikeasti, mä ottaisin kalapihvejä. :)

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25804497]Kebabrulla tänne vit tulinen ja valkosipulinen kastike, kiitos :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Samat mulle, niin kaamee kapula...

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25804632]ennakkoluuloja vähä niitä kohtaan : /

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Hyvin valmistetut valkosipulietanat ovat kuin pieniä lihapalleroita (maultaan jotain kanan ja kalan väliltä) paksussa , kermaisessa valkosipulikastikkeessa. Ne sulavat suussa miltei itsestään ja hyväilevät kurkkua solahtaessaan alas.

Huonosti valmistetut ovat kumisia ja mauttomia ja niitä joutuu pureskelemaan.

Vaasan tapas-baarista saa uskomattoman hyviä.
:)

Katkarapupaistosta tms. Eli laitetaan syvään lautaseen katkarapuja ja päälle kerma, valkosipuli, sulatejuusto-kastike ja uunissa sen aikaa kunnes pinta on ruskea. Nautitaan lämpimänä patongin tai muun vaaleanleivän kanssa.

tää on kyllä sen verta sovellettu tapaus että en tiiä saako tätä pitsaksi ees sanoa =)
Sisäänleivottu, jossa täytteinä, jauheliha-riisimössöä, pestoa, fetaa, paprikaa, tomaattia ja juustoa :p

[QUOTE="kiisseli";25804901]Koti tekoista pizzaa. Sitä himoitsen nyt.. Ja tossa vähän myöhemmin sitä täytynee tehdä. Täytteet on vielä vähä hakusessa, mutta rasvaista.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!