Jos nyt lähtisit viihteelle, millaiseen vaatetukseen pukeutuisit (kuvakin ois kiva)

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Lex
Riippuu kovasti mihin olisin menossa?

Terassille farkut, toppi, nahkarotsi, tennarit.

Teatteriin, konserttiin tai illalliselle korkkarit ja joku hiushärpäke kaveriksi. Ja toki myös vaatteet =)

Lex
No ehkä näillä keleillä laittaisin sellaiset säärestä rypytetyt "silkki"pöksyt, mustan topin päälle erään sifonkisen seepra-raidallisen puseron, mustavalkoiset korkkarit, mustan käsilaukun ja hiuskorun. Päälle se nahkarotsi.

Yleensäkin pelaan asusteilla siten, että kengät+laukku+korut käy yhteen.

Mä puen ihan samoja vaatteita kun lähden baariin kuin mitä käytän arjessakin.. Eccon tennarit on helpoimmat tanssilattialla (tosin viimeksi mulla oli punaset nokian kumpparit, niillä oli hankalaa tanssia :/ ...mut piti olla hyvin varustautunut kun kävelin kotiin sohjossa). Sitten ihan tavalliset kangaspöksyt ja joku t-paita :)

Jos taas pääsisin miehen kanssa jonnekin liikenteeseen niin pukisin varmaan jonkun mekon, korot jne.

Lex
Mä puen ihan samoja vaatteita kun lähden baariin kuin mitä käytän arjessakin.. Eccon tennarit on helpoimmat tanssilattialla (tosin viimeksi mulla oli punaset nokian kumpparit, niillä oli hankalaa tanssia :/ ...mut piti olla hyvin varustautunut kun kävelin kotiin sohjossa). Sitten ihan tavalliset kangaspöksyt ja joku t-paita :)

Jos taas pääsisin miehen kanssa jonnekin liikenteeseen niin pukisin varmaan jonkun mekon, korot jne.
Viimeksi kun mä olin viihteellä, mulla oli ensin ruskea munkin kaapu, ja loppuillasta hameen kanssa pinkit aino-tohvelit =)

• Tykkää
Reactions: Kerpele
"vieras"
Mitä tykkäsitte tämmöisestä (aniliinin(?))punaiset tiukat pillimalliset tai keltaiset housut, tiukka musta juhlavampi toppi, sit mustat balleriinat tai korkkarit, kirjekuorilaukku musta...

[QUOTE="vieras";26232127]Mitä tykkäsitte tämmöisestä (aniliinin(?))punaiset tiukat pillimalliset tai keltaiset housut, tiukka musta juhlavampi toppi, sit mustat balleriinat tai korkkarit, kirjekuorilaukku musta...[/QUOTE]

Jos sulla on kiva olla niissä niin mikä ettei :) Kuulostaa aivan ihanan värikkäältä :heart:

Yhteistyössä