Jos naiselle ei kelpaa armeijan käymätön mies niin silloin naiselle ei kelpaa ilmeisesti ulkomaalainen mieskään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
Pitääkö naiset paikkaansa, että jos kuulut niihin naisiin, että et voisi seurustella armeijan käymättömän miehen kanssa, niin et kelpuuttaisi kumppaniksesi ulkomaalaista miestäkään? Meinaan, suurin osa ulkomaalaisista miehistä tuskin on käynyt armeijaa, koska armeija on harvoissa maissa pakollinen?

Jos mielestäsi armeijan käymätön mies ei ole mies niin ovatko ulkomaalaiset miehetkään mielestäsi miehiä?

Itse olen armeijan käynyt. Ihan huvikseni vain kyselen. :)

Mulle asialla ei ole mitaan mwrkitysta. Paitsi siina tapauksessa jos mies itse ajattelisi, ettei mies ole mies lainkaan ellei ole armeija kaytyna. Silloin olisi sen verran erilaisuutta ajattelumaailmassa, etta kiinnostukseni lakkaisi kylla.

Se on vähän eri asia, jos katsoo asiaa asenteen kannalta.
Suomessa armeija on pakollinen. Jos ei mene sinne, kieltäytyy armeijasta hyvin painokkaasti. Sanoo täyden ein armeijalle.
Maassa, jossa armeija ei ole pakollinen, mies voi pohtia ja harkita armeijaan menoa, vaikkei toteuta sitä. Se, ettei käy armeijaa, ei tarkoita, että olisi armeijavastainen.

Mieluummin sivari kuin armeijan käynyt. Totaalia en huolisi ainakaan, jos etukäteen tietäisin. Eri asia sitten, jos totaalius selviäisi vasta sen jälkeen, kun olisin mieheen jo "koukussa".

Ulkomaalaisista eurooppalaiset ja kanadalaiset kelpaisivat melko suoraan, USA:laiset varauksella ja muilta mantereilta tulevilla kulttuurierot voisivat jo olla hieman siinä rajoilla... Laiska ranskalainen, armeijaa käymätön mies voisi olla hyvä. Minä haluan olla työmuurahainen ja mies saisi mielellään olla vähän lusmu, että ehtisi ajatella muutakin kuin töitä.

[QUOTE="eee";25531988]
Suomessa armeija on pakollinen. Jos ei mene sinne, kieltäytyy armeijasta hyvin painokkaasti. Sanoo täyden ein armeijalle.
[/QUOTE]

Olisiko ihan noinkaan? Armeijassa joutuu ryömimään metsissä pakkasella kuin pakkasella, mutta sivarit voivat tapauskohtaisesti tehdä vaikka koko siviilipalveluksen ajan siistiä sisätyötä. Voi olla pelkkä mukavuuskysymyskin...

Niin tai kelpaako mies joka ei tykkää pitää pukua? Tai mies jolla on silmälasit? Entäs sitten mies jolla on ruskeat silmät? Niin tai pitkätukkainen, eihän se voi kelvata kellekään!!!

Mistä näitä ***** oikeen tulee?!?

[QUOTE="vieras";25532376]Niin tai kelpaako mies joka ei tykkää pitää pukua? Tai mies jolla on silmälasit? Entäs sitten mies jolla on ruskeat silmät? Niin tai pitkätukkainen, eihän se voi kelvata kellekään!!!
[/QUOTE]

Pukua pitämätön kelpaa. Silmälasipäinen kelpaa. Ruskea- tai sinisilmäinen kelpaa. Pitkä- tai lyhyttukkainen kelpaa.

Kalju EI kelpaa! En minä sentään NII-IN umpihetero ole! :xmas:

Ei mitään väliä. Mies on saanut vapautuksen armeijasta, mutta on "enemmän mies" kuin moni rukin käynyt tuttu. Syntyperälläkään ei mitään väliä. Korvien väli ratkaisee aina.

Mulla suomalainen, armeijan käynyt mies, muuta en kelpuuttais. Sivari ehkä menis, ulkomaalainen ei. Absolutely NOT. Tai no puhun nyt siis näistä joilla kulttuuritausta eri. En ikinä suostuis kääntymään (mihinkään) uskoon, kun vankkumaton ateisti olen.

Ajatus- ja arvomaailmojen pitää olla kumppaneilla sen verran samanlainen, että en usko sivarin / totaalikieltäytyjän sopivan mun maailmaan. Sama pätee ulkomaalaiseen, jo kulttuurierojen ja kielikysymyksenkin vuoksi.

Yhteistyössä