Jos näet ihmisen jonka toinen silmä on ruskea ja toinen sininen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Näet ihmisen jolla on eriväriset silmät. Ensin ihailet niitä ja sitten tyyppi kertookin että ei hänellä mitään heterokromiaa ole, vaan ihan kauneusleikkauksella hän on muuttanut toisen silmänsä siniseksi:

Uusi lasertekniikka muuttaa ruskeat silmät sinisiksi - pysyvästi - Tekniikka&Talous

Laskeeko sun ihailu/arvostus sillä hetkellä jostain syystä kun kuulet että ei sen silmät ole luonnostaan eri väriset, vaan ihan se on hakenut ne leikkauksella sellaisiksi? :D

(Koska itse siis aion mennä tollaiseen leikkaukseen sitten kun toi tulee Suomeen tai Viroon, tms. ja pelkään että mua aletaan pitää nolona ja feikkinä, tms...)

[QUOTE="s.s";28764527]mun ystävättären tytöllä on toinen ruskea ja toinen sininen on aika villin näköiset[/QUOTE]

Wau! Ihanan erikoista!:)

Ehkä haluaisit ensin käyttää piilolinssejä? Ne ovat muutenkin siinä mielessä paremmat että voit vaihtaa tyyliä.

contact-lenses-012.jpg

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No olisihan se tosi turhamaista, eikä se tyyppi olisi varmasti muutenkaan tyyliltään mulle läheinen.

Meidän tytöllä on toinen silmä ruskea, toinen on puoliksi ruskea ja puoliksi sininen :D

Ajattelisin, että henkilöllä on aika lailla löysää rahaa. Jos likinäköiset silmät leikkaa lasereilla normaaleiksi, säästää pitkän päälle Rooman siivun silmälasikuluja, urheilu on helpompaa eikä sateessa rillit huurru, mutta värin vaihtamisella yhteen ta kahteen silmään taitaa olla pelkkää hupiarvoa.

Ystävälläni on toinen silmä ruskea ja toinen sininen. Hänellä on kuitenkin todettu pahanlaatuinen kasvain toisessa silmässä. Pitäisin ehkä turhamaisena, jos joku haluaisi tehdä leikkauksen muuten vaan ja/tai trendien vuoksi.

Kyllä henkilökohtaisesti aika feikkinä pitäisin.... Jos luonnostaan sellaiset silmät, niin se mielestäni hauskaa ja sellainen wau!-juttu. Mutta kauneusleikkauksen seurauksena idioottimaista.

Munkin kuopuksella, vajaa 3veellä, on toinen silmä sininen ja toinen ruskea. On se aika "mielipuolisen" näköistä, jos oikein jää katsomaan.

[QUOTE="vieras";28764750]Mutta mistä johtuu heterokromia ja voiko homoilla olla?[/QUOTE]

Homojen silmät ovat korkeintaan pastellisävyissä. Lisäksi ne ovat aina jonkin väriset, esim smaragdinvihreät, kaakaonruskeat, gayvaaleanpunaiset yms

Yhteistyössä