ev
onko ensimmäinen ajatuksesi että apua kuinka tuo puhuu lapselleen, vai osaatko ajattella että se on vaan yksi tilanne jonka näet, joka ei ei kerro totuutta mitenkään?
NOLAA LAPSEN!? ja siis eikö se kiukutteleva lapsi nolaa käytöksellään vanhemmat, joidenko sun mielestä pitäisi hymyillä ja olla kivasti kun lapsi syö hermoja...Alkuperäinen kirjoittaja endie:että ompa vittumainen tyyppi kun nolaa lapsensa typerällä tiuskimisella jonka muutkin kuulee.
mutta en mä sen enempää jää miettii asiaa.
no mä ajattelin sellasta tiuskintaa kun esim. että nyt turpa kiinni !Alkuperäinen kirjoittaja ev:NOLAA LAPSEN!? ja siis eikö se kiukutteleva lapsi nolaa käytöksellään vanhemmat, joidenko sun mielestä pitäisi hymyillä ja olla kivasti kun lapsi syö hermoja...Alkuperäinen kirjoittaja endie:että ompa vittumainen tyyppi kun nolaa lapsensa typerällä tiuskimisella jonka muutkin kuulee.
mutta en mä sen enempää jää miettii asiaa.
Itseasiassa mua ei. Siis miehen kanssa on ollut tilanne päällä, mutta lapsen kanssa en ole menettänyt malttia vielä koskaan. Olen sanoanut kyllä selvästi, että "jos teet vielä x niin tapahtuu y", mutta en ymmärrä leikki-ikäiselle karjumista. Aika harvoin se auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Empä ajattele mitään ihmeellistä.
kaikkia tiuskituttaa joskus...