mä soittaisin poliisit. ei nykypäivänä uskalla mennä kellekään sanomaan, ku ei tie mimmonen sekopää siä riehuu kännissä :O (siis jos meteli olis oikeesti häiritsevää) entisessä talossa missä asuin oli ihan jäätävä meininki. rappukäytävässä juoksi jatkuvasti joku päästämässä ihmisiä sisälle ja huusi niin pirusti rappukäytävässä. aina oli oksennusta jossain, joko pihassa tai rapussa. musiikki huus koko yön. ihan älytöntä. kerran meinasin soittaa poliiseille, kun eräs mies juhli taas kerran. se asu meitä kaks kerrosta ylempänä, ja musiikki oli niin kovalla, että meidän makkariin kuulu biisin sanat! ja tietenkin hirvee huuto, ku tarttee puhua musiikin päälle. joku naapureista kyl kerkes sillon soittaan kytille ennen mua
mut hitto et sillon nakersi! ja toisella kertaa yks naapurin muija huudatti musiikkia aivan älyttömän kovalla, juoksi rappukäytävässä riehumassa, ja kun mulla meni hermot kun en saanu nukuttua, menin tupakalle parvekkeelle, ni joku äijä roikku sen ikkunasta oksentamassa. tästä sanoin kyllä ihan sille naiselle kasvotusten että antaa olla viimenen kerta. luojan kiitos, nyt asutaan pirun rauhallisella rivarialueella melkein mettän keskellä, ja pelkkiä lapsiperheitä naapureissa, ni täällä ei kuulu mitään meteliä. mitä nyt tietenkin lasten ääniä, mutta ei mitään koko yön kestäviä biletys sessioita.