vieras
Paljoko sillä miehellä menee työmatkaan bensassa?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Oho,ei ollu noin tarkotus laittaa kun että jos esim.80e yö niin se tekee kuitenkin viikossa ison summan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:200 yö? Kylpylässäkään ihan noin paljon ole, ja sekin on kahdelle hengelle.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Itseasiassa en tiedä ainuttakaan halvempaa hotellia täältä.Noissa hinnoissa ne pyörii.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On niitä nyt muitakin kuin viiden tähden hotelleja. Ja yksiössä vuokra ei sielläkään varmaan yli 500 kovin paljon ole.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Muita kulkijoita ei oo tutuissa.Ja todellakaan ei mitään hotelli huonetta miehelle siks aikaa otettais,sehän olis viikossa jo vajaa 1000e paukku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sinä taksista ikinä kuullut puhuttavan? Ja kannattaa varmaan miettiä kimppakämppää, jos on muitakin kulkijoita.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Että mun mies asuis toisella paikkakunnalla hotellissa sen ajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletko hotellista ikinä kuullut puhuttavan?
Kukas sen maksais?Sitä paitsi mä voin synnyttää millon vaan,tarvin miehen kuskaamaan mua sairaalaan,hoitamaan lapsille hoitajat tänne sitten ja synnytykseen mukaan.