Jos miestä ei ensimmäisten treffien jälkeen enää kiinnosta, onko vika ulkonäössäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kasperiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kasperiina"

Vieras
Jos siis oletetaan, ettei miehellä ole ketään toista ja syy ei voi olla se, että olisikin nyt vain ihastunut jo toiseen.

Mä olen todennut, että fiksuimmat miehet löytyvät nykyään netistä. Olen jonkun verran deittaillut.
Olen mielestä kohtelias, fiksu, ystävällinen, hymyilevä ja perusmukava nainen. Ensimmäiset treffit nyt usein ovat sellaiset, joissa käydään kahvilla ja istutaan hetki. Fiksuja miehiä ollut ja yleensä ollaan istutta kahvilassa sellainen 40minuutista aina pariin tuntiin.
En ole mikään kova suupaltti, vaan enemmän rauhallinen. KUuntelen mitä mies puhuu ja juttelen takaisin. Kyltä multa juttua tulee, en siis mikään tuppisuuhiljainen ole.
En siis kertakaikkiaan voi uskoa, että persoonassani olisi mitään vikaa. Varsinkin osa miehistä on ollut sellaisia kovastikin haku päällä, jotka tarttuisivat tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Luulisi, että olisivat nyt ainakin toisille treffeille tullut kanssani vielä katsomaan tilannetta.

Ekoihin treffeihin on jäänyt kaikki. MIKSI? En keksi mitään muuta syytä, kuin ulkonäköni.

Minkä ikäinen olet ? - onko paljon ollut ikäeroa.

Oletko sopusuhtainen - ylipainoinen ?

Liian koulutettu ? liian kouluttautumaton ? Liian pieni palkka ? liian iso palkka ?

Se on monesti pienestä kiinni.

Ehkä on, ehkä ei. Voi jotua myös muusta, luonteesta, olemuksesta... Tulee vain tunne, että ette sovi yhteen. Se ei tarkoita, että sun persoonassa olisi mitään "vikaa". Mä olen käynyt treffeillä (useaankin otteeseen) sellaistenkin kanssa, jotka ulkonäkönsä puolesta eivät ole olleet mun mielestä vetäviä, ja koskaan ulkonäkö ei ole ollut este jutun etenemiselle, vaan just toisen persoona tai tunne siitä, ettei me haluta samoja asioita. Mukavia ihmisiä ovat joka tapauksessa olleet, ei vaan niin sanotusti kemiat kohdanneet.

Kuva tietysti kannattaa vaihtaa heti, niin ei tarvitse treffata sellaisen kanssa joka ei ollenkaan vastaa sitä mitä hakee.

Peesaan viestiä #3. Sinussa ei välttämättä ole vikaa, mutta ette vain sopineet yhteen. Tosi harvahan lopulta kolahtaa, muutenhan ei tarvitsisi treffeillä käydäkään, sen kuin nappaisi ekan vastaantulevan sinkun käsikynkkään mukaan. Vai onko sinusta jokainen tapaamasi mies ollut potentiaalinen seurustelukumppani? Eikö kenessäkään tökkinyt mikään?

Jokainen mies olisi ollut sellainen, jonka kanssa olisin voinut käydä kahvilla toisenkin kerran, jos olisivat pyytäneet. Moni ei toki säväyttänyt ekoilla treffeillä, mutta olisin antanut vielä mahdollisuuden. Vaikka ihan vaan sitten lasillisen merkeissä perjantai-illan ratoksi.

Minun kokemukseni aikoinaan oli nettideiteistä, että en halunnut toisille treffeille miesten kanssa, koska eivät miellyttäneet ulkonäöllisesti. Olivat mukavia, oli juteltu paljonkin puhelimessa, mutta kun näin heidät livenä, en olisi voinut kuvitellakaan mitään fyysistä heidän kanssaan. Ihan mukavia ihmisiä, mutta heti treffeillä ilmaisin kyllä sopivalla hetkellä, että ei nyt taida tässä muuta olla kuin ainekset ystävyyteen. Se oli hassua, että muutama näistä miehistä ei tajunnut lainkaan, että tarkoitin juurikin sitä mitä kohteliaasti sanoin. Yksi jankutti pitkään, että mistä nyt kiikastaa - ONKO MIEHET NIIN VxxxxTUN TYHMIÄ ETTÄ EIVÄT TAJUA ETTÄ ULKONÄKÖ EI RIITÄ??? En mä nyt kehdannut suoraan sanoa, että ulkonäkö ei miellytä siinä mielessä. Minulla on paljon baarijuttuja ja niistä on usein tullut muutaman kuukauden juttuja ja sitten nämä miehet on kylmästi jättäneet minut. En ole ikinä oikein tiennyt miksi, mutta ehkä se liittyy luonteeseeni, ulkonäköön, kyllästymiseen.... Miehet ovat olleet hyvännäköisiä ja ehkä osa on löytänyt uutta, mutta minä olen aina miettinyt, että mikä minussa teki sen, että kolmen neljän kk:n jälkeen en enää kiinnosta, vaikka alussa he ovat olleet erittäin kiinnostuneita.

MÄ olen aika uus nyt sinkkumarkkinoilla, mutta mitä olen miesten kanssa puheissa ollut, niin useimmat tykkää siitä, kun olet kiinnostunut heistä, kyselet heidän mieltymyksiään ja erityisesti heidän työstään jne. Hiljaiset naiset, jotka puhuu vain kysyttäessä, ei herätä kiinnostusta, voi antaa virheellisesti jopa kopean mielikuvan.

Olemus vaikuttaa paljon, ehkä eniten. Siihen kuuluu kasvojen ilmeet, eleet, liikkuminen, puheääni jne.. siis sellaiset seikat mihin ei itse osaa kiinnittää mitään huomiota. Jos toisen olemuksessa joku häiritsee, tai ei miellytä, ei se muuta tarvi.

Mulla on eräs sinkkuystävä. Todella hyvännäköinen, hyvin koulutettu, tyylikäs ja avoin. Monilla nettideiteillä käynyt, maksimissaan toisille treffeille "päässyt". Olen miettinyt mistä kiikastaa...yleensä ystäväni olisi halunnut jatkaa tutustumista mutta miehistä ei kuulu. Olen tullut tulokseen että ei vaan ole tarpeeksi kemiaa. Jos mies kiinnostuu, hänestä kyllä kuuluu!

[QUOTE="Charlotte";28651398]Minun kokemukseni aikoinaan oli nettideiteistä, että en halunnut toisille treffeille miesten kanssa, koska eivät miellyttäneet ulkonäöllisesti. Olivat mukavia, oli juteltu paljonkin puhelimessa, mutta kun näin heidät livenä, en olisi voinut kuvitellakaan mitään fyysistä heidän kanssaan. Ihan mukavia ihmisiä, mutta heti treffeillä ilmaisin kyllä sopivalla hetkellä, että ei nyt taida tässä muuta olla kuin ainekset ystävyyteen. Se oli hassua, että muutama näistä miehistä ei tajunnut lainkaan, että tarkoitin juurikin sitä mitä kohteliaasti sanoin. Yksi jankutti pitkään, että mistä nyt kiikastaa - ONKO MIEHET NIIN VxxxxTUN TYHMIÄ ETTÄ EIVÄT TAJUA ETTÄ ULKONÄKÖ EI RIITÄ??? En mä nyt kehdannut suoraan sanoa, että ulkonäkö ei miellytä siinä mielessä. Minulla on paljon baarijuttuja ja niistä on usein tullut muutaman kuukauden juttuja ja sitten nämä miehet on kylmästi jättäneet minut. En ole ikinä oikein tiennyt miksi, mutta ehkä se liittyy luonteeseeni, ulkonäköön, kyllästymiseen.... Miehet ovat olleet hyvännäköisiä ja ehkä osa on löytänyt uutta, mutta minä olen aina miettinyt, että mikä minussa teki sen, että kolmen neljän kk:n jälkeen en enää kiinnosta, vaikka alussa he ovat olleet erittäin kiinnostuneita.[/QUOTE]

Eihän ne voi sitä tietää ellet sitä sano, että se on ulkonäkö joka kiikastaa? Vai olivatko niin susirumia että pitäs vaan tajuta ettei voi saada ketään :whistle:

No voihan se olla kokosi. Meitä miehiä on toki moneen makuun ja kaikille on ottajansa. Ei sillä, että mistään hevosen kokoisista naisista tykkäisin, mutta kovin lyhyt ja siro nainen ei vain viehätä useimpia miehiä. Pitkähkö ja hoikka-pyöreä kelpaa suurimmalle osalle.

Olen itse useammankin kerran ekoilla treffeillä niiden päätteeksi ilmaissut, että ei ole kiinnostusta enempään. Yhdelläkään kertaa mulla ei ole ollut ulkonäkö syynä, vaan se, että ei ole sitä jotain kipinää tuntunut siinä jutussa. Joskus vaan tapaa ihmisen, johon heti ihastuu ja sitten on paljon niitä, joihin ei heti ihastu. Ei siinä sen kummempaa, eikä varsinkaan mitään henkilökohtaista.

Uskoisin, että sullakin näin. Monillako nettideiteillä oot käynyt? Mulla tais olla n. paritkymmenet deitit takana ennen kun löysin mieheni. Nyt naimisissa ja lapsia ja onnellisia ollaan ja kipinää on edelleen.

Oman kokemuksen mukaan aikoinaan sain neuvoksi syödä sellaset 15-25 kiloa lisää, kun olin pituisesi ja painoin 47 kiloa. ;) No en kyllä saanut kuin 10 kiloa lisää ja tadaa parin kuukauden sisällä tapasin nykyisen aviomieheni.
Eli pakko uskoa siihen ettei liian ruipelona ole yleisesti miesten makuun, vaikka NAISET niin kovasti joskus valittavatkin aiheesta..
Ehkä AP olet törmännyt vain niihin pulskemmista pitäviin tai ei vaan ole kolahtanut yhtään vastapuolella. Jatka vaan iloisesti yrittämistä ja napsi pari pullaa päivässä :D

[QUOTE="Charlotte";28651398] mutta minä olen aina miettinyt, että mikä minussa teki sen, että kolmen neljän kk:n jälkeen en enää kiinnosta, vaikka alussa he ovat olleet erittäin kiinnostuneita.[/QUOTE]

Ei välttämättä liity mitenkään ulkonäkösii. Nainen kuin nainen saa baarista panoseuraa, se ei nyt varsinaisesti ole suurikaan saavutus. Sinulta, kuten valtaosalta kanssasisariltasi on mennyt sekaisin kaksi oleellista seikkaa. Eli seksuaalinen haluttavuus ja parisuhdehaluttavuus. Jos nainen on normaalipainon rajoissa ja alle 35v niin naisella kuin naiselle on valtaosin korkea seksuaalinen haluttavuus. Sen sijaan parisuhdehaluttavuus voi olla pohjamudissa. Eli se että nainen löytää baarista panoseuraa ei tarkoita että kyseinen nainen olisi keskimääräistä pubiruusua kauniimpi. Tuo 3-4kk on juuri aika jonka mies jaksaa sietää korkean seksuaalinen arvon omaavaa naista, jolla luonne on "saan miehen kuin miehen". Mutta jos naisella on asenne että saan miehen kuin miehen, niin toki, kyllä saat, mutta vain hetkeksi. Joten kannattaa hieman palautella niitä arvoja maantasalle.

Näin yli kymmenen nettitreffin (olen siis mies) jälkeen voin kertoa, että ulkonäöstä se on yleensä ollut kiinni. Muut ongelmat yleensä selviää jo siinä kirjoitteluvaiheessa ja jos joku ei vain "klikkaa", mutta muuten kaikki on kohdallaan, niin mielellään sitä katsoo juttua silti vähän pidemmälle. Monien kanssa se klikkaus tapahtuukin vasta silloin kolmansilla tms. treffeillä

Yhteistyössä