jos miespuolinen kaverisi kaipaisi seuraasi monta kertaa päivässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveriko vai enemmän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mitään . Niinkuin en silloinkaan, jos kyseessä naispuolinen kaveri=). Millä vuosisadalla elätte ? Naiset ja miehet voivat olla keskenään kavereita! Ja kuten aloituksessa mainitsit kyseessä kaveri..

Yks miespuolinen kaveri on aina parisuhteen kariuduttua halunnut viettää kanssani aikaa. Olen se kamu, jolle avaudutaan ja joka terapoi hänet taas uuteen kuosiin takaisin naisia iskemään. Oletan:

a) hänen ei helppo avautua samalla tavoin miespuolisille kavereilleen
b) koska hänen muut naispuoliset kaverinsa ovat hänen eksiään, ei ole avautuminen muista suhteista helppoa heillekään
c) ymmärrän "miehisiä" ajatusmalleja, enkä tuomitse

joten hän valitsee minut seurakseen näissä tilanteissa.

Tosin nyt elämäntilanteeni ja asuinpaikkani on muuttunut. Täytyy vain toivoa, että hänen tämänhetkinen suhteensa on loppuelämäksi. :D

En mitään . Niinkuin en silloinkaan, jos kyseessä naispuolinen kaveri=). Millä vuosisadalla elätte ? Naiset ja miehet voivat olla keskenään kavereita! Ja kuten aloituksessa mainitsit kyseessä kaveri..

Mä uskon, että suurinta osaa näistä vastaajista ahdistais ihan samalla tavalla jos kyseessä ois naispuolinen kaveri. En mä ainakaan ole yhdenkään kaverin kanssa tekemisissä useita kertoja päivässä, ihan riippumatta sukupuolesta.

Että hänellä on jotakin sydämellä

Yhteistyössä