Jos mies pettää avovaimoaan n. 3 vuoden ajan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty

Vieras
niin, että kaikki kerrat jonka on toisen naisen kanssa harrastanut seksiä, ovat olleet harkittuja ja mietittyjä ajankohtaa ja paikkaa myöten. lisäksi yhteyden pitoa naiseen vaikka seksiä ei olisikaan.

Kännisekoiluja pettämisensuhteen ei ole yhtään.

Onko miehellä enämpikin tunteita ko. naista kohtaan , vai voiko olla vaan pelkkä pano?

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
niin, että kaikki kerrat jonka on toisen naisen kanssa harrastanut seksiä, ovat olleet harkittuja ja mietittyjä ajankohtaa ja paikkaa myöten. lisäksi yhteyden pitoa naiseen vaikka seksiä ei olisikaan.

Kännisekoiluja pettämisensuhteen ei ole yhtään.

Onko miehellä enämpikin tunteita ko. naista kohtaan , vai voiko olla vaan pelkkä pano?

On tunteita. Pano on pano ja siinä ei perään kysellä..

Minulla on ollut 6 vuotta suhde naimisissa olevan miehen kanssa ja nyt vuoden ikäinen lapsikin. Tiedän että mies ei perhettään jätä mutta tunteita on minuakin kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on ollut 6 vuotta suhde naimisissa olevan miehen kanssa ja nyt vuoden ikäinen lapsikin. Tiedän että mies ei perhettään jätä mutta tunteita on minuakin kohtaan.

Sen naimisissaolevan miehen kanssa sulla lapsi?

Mä tunnen tuollaisen miehen, (ei ole omani, eikä minun petikaverini) ja se ei välitä naisestaan tippaakaan. Sile tärkeintä on vain oma napansa, tosin kyseisellä ihmisellä on pahanlaisia mielenterveysongelmia...

No, voihan tuossa olla vain tuon kaiken väärti pano. Ei se ole poissuljettu vaihtoehto.

Mutta eihän tuo nyt ihan tervettä ja vaimoaan kunnioittavan miehen käytöstä ole. Melkeinpä pahempi asia jos käy vain noin suunnitelmallisesti panemassa vailla suurempia emotionaalisia tunteita.

Mitä väliä. Sääli sitä naista, joka sen roikaleen joutuu vaivoiksensa ottamaan. :/

Ihminen rakastaa vain sen verran, mihin hänellä riittää rahkeita. Pettäminen ikäänkuin todistaa sen puolesta, että ei ehkä oikeasti tiedä mitä rakkaus on, eikä osaa. Saattaa omasta mielestään rakastaa, mutta se on vaan himoa. Kun ei osaa rakastaa muita, kuin vain itseään.

Yhteistyössä