Jos mies Pattayalla, mitä ajatella kun lukee tän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minä ainakin olen käynyt reppureissulla thaimaassa ja menen kyllä toistekin. Tosin pattyalla en ole käynyt, tosin kiehtoisi vähän sekin ajatus, tosin vain katsomassa onko se meno samanlaista kuin lehdessä väitetään. Yleensä häivyn kaikista turistirysistä alta aikayksikön.

Annat sille hyvän illan ennen pattyalle lähtöä. Tuskin panee. Tai riski siihen ainakin pienenenee kun tietää että kotona on antoisaa... Mut on thaimaassa monesti parempiakin gollauskohteita. Kuten krabi. Tosin sää on toisessa paikkaa parempi eri vuodenaikoina. Mielestäni valtaosa niistä thai naisista on todella rumia, enkä kyllä niihin koskisi. Kauniimmat "naiset" ovat siellä ladyboyt.

Viimeksi muokattu:
Mun mies ei lähtisi Pattayalle golfaamaan, ihan tueha olisi edes yrittää syöttää mulle moista...Lämpimiä golfmaita löytyy talvella lähempääkin. Pattayalle mennään kyllä ihan muu kuin golf mielessä, valitettavasti....Et oo tainnu ite käydä siellä? Pariskunatanakin kun kävelee kaupungilla, niin "tytöt" tulevat roikkumaan ja tarjoamaan itseään vaimosta välittämättä. Joten miehesi uskollisuus riippuu ihan hänestä itsestään, tilaisuuksia ja houkutuksia reissulla ei kyllä tule puuttumaan! Matkaseurakin kyllä vaikuttaa, "äijäporukassa" tulee helposti näyttämisen halu aikuisellekin miehelle ja jos on vielä hieman maistissa...

Yhteistyössä