Jos mies on siinä asemassa, että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <<<<<<<<<esgle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

<<<<<<<<<esgle

Vieras
pystyy iskemään helposti kauniita naisia, niin tuntuu siltä että 90 prosenttisesti tuota tekee oli parisuhteessa tai ei. Voin sanoa, että lähes kaikki tuntemani sellaiset miehet joilla on paljon kysyntää (johtui se kysyntä sitten rahasta, vallasta, asemasta tai seksuaalisesta vetovoimasta... no joillekkin raha + valta miehellä = vetovoima.), sitä kysyntää myös hyödyntävät.

Onko se niin, että mies panee kun paikka tulee? Ne ovat aika harvat ja valitut miehet jotka pääsevät valkkaamaan niistä viehättävimmistä naisista. Ja tuntuu, että ne kasaantuvat vieläkin pienmmälle porukalle.

Katkeraa tekstiä mieheltä tämä, mutta onko tässä vinha perä vai onko se pelkkää bullshittiä?

Onhan se vähän noinkin. Mä luulen, että harva mies olis uskollinen jos pystyis iskemään melkein naisen kuin naisen, niinkuin minä. Ei vaan pysty jättämään kaikkia herkkuja väliin. Joidenkin kanssa se jää kertaan, joidenkin kanssa on lyhempi seksisuhde - joidenkin kanssa pidempi.

Ja silti sitä haluais perhe-elämänkin hyvistä puolista nauttia. Mulla on ihana vaimo ja kolme lasta. He ovat prioriteetti yksi, mutta mulla on tää yksi iso salaisuus...

Mut en häpeä. Koska tiedän, että muut miehet tekis saman jos pystyisivät.

Onhan se vähän noinkin. Mä luulen, että harva mies olis uskollinen jos pystyis iskemään melkein naisen kuin naisen, niinkuin minä. Ei vaan pysty jättämään kaikkia herkkuja väliin. Joidenkin kanssa se jää kertaan, joidenkin kanssa on lyhempi seksisuhde - joidenkin kanssa pidempi.

Ja silti sitä haluais perhe-elämänkin hyvistä puolista nauttia. Mulla on ihana vaimo ja kolme lasta. He ovat prioriteetti yksi, mutta mulla on tää yksi iso salaisuus...

Toi ei johdu mistään komeudesta vaan sulla on joku tunnetyhjiö mitä täytät ja saatat olla seksiriippuvainen. Se ei ole hienoa, vaan säälittävää, kun ei ole elämänhallinta kunnossa.

Ei kai puhuttu mitään komeista miehistä, vaan johtavissa asemassa olevista miehistä. Eivät ole aina ihan sama asia.
Ja kuten aina, kaikki riippuu millainen mies. Jotkut pettää, toiset ei. Koskee myös naisia.

Toisilla on enemmän itsehillintää, kuin toisilla. Joku syö herkkuja päivät pitkät toinen taas mieluummin treenaa ja syö terveellisesti. Joku nauttii pettämisestä, toinen taas nauttii perhe-elämästä.

pystyy iskemään helposti kauniita naisia, niin tuntuu siltä että 90 prosenttisesti tuota tekee oli parisuhteessa tai ei. Voin sanoa, että lähes kaikki tuntemani sellaiset miehet joilla on paljon kysyntää (johtui se kysyntä sitten rahasta, vallasta, asemasta tai seksuaalisesta vetovoimasta... no joillekkin raha + valta miehellä = vetovoima.), sitä kysyntää myös hyödyntävät.

Onko se niin, että mies panee kun paikka tulee? Ne ovat aika harvat ja valitut miehet jotka pääsevät valkkaamaan niistä viehättävimmistä naisista. Ja tuntuu, että ne kasaantuvat vieläkin pienmmälle porukalle.

Katkeraa tekstiä mieheltä tämä, mutta onko tässä vinha perä vai onko se pelkkää bullshittiä?
nääh kyl se vaatii tunteet nykyään ainakin et vois aidosti tehdä mitä huvittaa :)

eli ei pane tilaisuuden tullen vaan kuuntelee itteään eikä tee väärin ittelleen huonon omatunono kaa on vittumaista elää!

Te pelimiehet olette oma sakkinne ja minä ainakin naisena tunnistan teidät kaukaa ja pysynkin kaukana. Sinkkuna ollessa moni kaltaisesi yritti iskeä ja yritykseksi jäi. Pelimies tarvitsee peliinsä mukaan pelinaisen tai epävarman naisen.

Vaikka olisi kaappi täynnä ruokaa, niin onhan se joskus mukava käydä vähän ulkona maistelemassa mitä sitä on nykypäivänä tarjolla. Toki kotipuolen asiat vaikuttavat suuresti tarvitseeko miettiä kodin ulkopuolisia kumppaneita.

Yhteistyössä