Jos mies haluaisi erota joskus, musta tulisi varmasti katkera myös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olisin kai samanlainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olisin kai samanlainen

Vieras
Lapsellani oli kaveri, jonka äiti oli hirvittävän katkera. En koe, että i minä olisin ollut syypää hänen eroonsa tai lapseni. Mutta oli jotenkin katkera siiitä, että meillä on ydinperhe. Laittoi esim. lapsensa omani synttäreille ilman lahjaa, ja tuntui olevan vaikea hänelle tehdä parhaansa että lastne välit isäänsä säilyvät hyvinä.

Mikä se on se ydinperhe?

Etkö oikeasti tiedä?

Minun määritelmäni perheestä: Avioliitossa elävä nainen (äiti) ja mies (isä), joilla on keskenään yhteisiä lapsia, jotka omaavat näiden samojen äidin ja isän geeniperimän.

Tuolle on keksitty nimi ydinperhe, sillä nykyään on ilmestynyt uusperheitä ja silleen, mutta minulle toi nyt määrittää sen ihan aidon perheen. Kaikennäköisiä näkemyksiä varmaan löytyy...

Ydinperhe tarkoittaa sitä että siinä on äiti (ja lapsi/lapsia) sekä typerä äijä (ehkä lasten isä, tai ainakin luulee tai toivoo olevansa) jonka elämä pyörii sen äidin ympärillä...

Hassua että pelkkä sana "ydinperhe" aiheuttaa jollekin kriisin. Se on ihan sitä varten vaan, ettei tarvitsisi jokaisessa lauseessa selittää: "perhe johon kuuluu äiti ja isä sekä näiden yhteiset lapset".

Yhteistyössä