Jos miehesi pettäisi, haluaisitko tietää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja this is shit...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äh, vaikee kysymys. Jos paras ystäväni olisi suhteessa toisen ystäväni kanssa, tekisin kaikkeni sen eteen että paras ystäväni itse ymmärtäisi lopettaa suhteen. Mutta itse en kertoisi asiasta koska sanansaattajat ne ensin ammutaan. Sanoisin ystävälleni etten kerro suhteesta mutta jos minulta kysytään, niin en voi valehdella.

Tälläkin hetkellä tiedän että kaverini mies on pettänyt häntä, mutta en puutu, koska loppujen lopuksi välit menisi kumpaankin.

Jos omalle kohdalle sattuisi että mieheni pettäisi YHDEN KERRAN, jokainen voi erehtyä kerran (tai sit mie vaan sanon näin koska olen 99% varma miehestäni) mutta jos olisi suhteessa niin haluaisin tietää, se ei ole enää hairahdus, vaan tarkoin harkittu petos minua ja perhettämme kohtaa.

Haluaisin varmasti kuulla epäilystä, mutta niin että minulle jäisi mahdollisuus reakoida asiaan omalla tavallani. Eli tyyliin "minusta vaikuttaa siltä että miehelläsi ja y:llä on suhde", "olen nähnyt miehesi ja y:n usein yhdessä, ovatko he lähisiäkin ystäviä" tms.

Mä en haluis tietää KERTA hairahduksesta. mun mies kyllä ei ole ollenkan sellainen,ei oo ollu ees sinkkuaikana että harrastelis yhdenillanjuttuja,joten jos hairahtais ees kännissä ni..mutta en tiedä,en silti haluis kyllä tietää.
mutta jos se on jatkuvaa,eli suhde niin tottakai haluisin tietää. ja nimenomaan siksi että saisin päättää suhteen. en tiedä,miten jotkut voivat jatkaa tommoisenjälkeen. onko miehet ylipäätään sellaisia jotka kuolaa kaiken liikkuvan perään tms. mun mies on niin rehellinen ja ei flirttaileva jne,että järkyttyisin jos paljastuis että sillä on joku rinnakkaissuhde.

No voi olla, etten haluaisi tietää. Jos hän pystyisi elämään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, niin parempi jättää mainitsematta. En loppujenlopuksi näkisi suhdetta toiseen minään varmana erona. Enkä mä haluaisi eron kohdatessa tietää ketä hän olisi pannut, mulle riittäisi se tieto, että toinen haluaa erota, ei tarvitse kaikkea kertoa. Selkärankainen ihminen petettyään miettisi tämänkin, eikä loukkaisi toista. Pitäisi sen pettämisen omallatunnollaan ja antaisi toisen säästyä siltä tiedolta. Sillä useinhan siitä pettämisestä kerrotaan, että saadaan omatunto ja mieli puuhtaaksi, kaadetaan se lasti toisen harteille. Kun tarkemminn ajattelee, niin mitä se petetty sillä tiedolla tekee, kun ei sille mitään mahda.

Haluaisin, että mieheni pettää minua, jotta pääsisin vihdoin eroon hänestä. Tosin olen kyllä käskenyt etsiä uuden naisen...

Mutta minä kertoisin, omalla käsialallani en kirjettä kirjoittaisi. Onhan se nyt ihme, jos ei kerrota, kun tiedetään. Ei se nainen varmasti halua olla miehen kanssa, jolla niin pieni itsetunto, että tarvitsee kaksi naista elämäänsä ;)

Haluaisin tietää, jos on varma nakki eikä mikään "yleinen tieto"/huhu vailla pohjaa (sillä niitäkin on). Mulle paljastui vuosien jälkeen miehen suhde, josta myös osa läheisistä oli tienny. Pahempaa en vois kuvitella ja paljolta olisin säästynyt jos ois saanut kuulla heti.

Yhteistyössä