Jos miehellä ei seiso esileikeissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin sillon 18-19 vuotiaana ihan kokoajan, mutta sit se seurustelun ym myötä vain jäi. :/ Nyt onneksi pääsee taas mutta taisin juuri huomata ettei mulle sovi kaksi vkl putkeen (pe ja la) juhlimiset, sen verran ikä jo painaa :D Joo no hitaissa nyt viimeistään miehet suunnilleen työntyy naiseen kiinni eikä näpit ei pysy erossa.

Tässä pitää kuitenkin ottaa huomioon, että parikymppisillä kundeilla seisoo heti jos näkevät vaikkapa vain naisten polkupyörän. Kun mies on vanhempi, tilanne on eri...

..kestää se munan heäily pidempään.Olen nyt käytännössä tän huomannut.Olen 36,ja seurustellut 2 vuotta pian 49-vuotiaan kanssa.Seksielämä on hyvää,mutta sitä musta vähän liian harvoin..2 kertaa viikossa ei oikeen riitä..Ok,on työelämää ja 7 ja 10-vuotiaat lapset,harrastuksia ja pari koiraakin ..mutta..mutta.
Ja tosiaan saa vähän enempi tehä työtä naimarintamalla,mutta yleensä pitkä kyljessä merkitsevästi kyhnyttely ja vaeltavat kädet saa hyviä tuloksia aikaan,erektion suhteen.Poskeenottoakin tulee kyllä joskus harrastettua.Mutta näyttääpä tuo kyhnyttelylläkin lähtevän käyntiin.
Täytyy vaan sanoa,että mulle oli toi alkulämmittelyjen ja soidinmenojen pituus järkytys vanhemman kanssa.Ennen kun riitti oman ikäryhmäläisen kanssa suunilleen se et käveli lyhyessä yöhepeneessä ohi,ja stägä oli pystyssä..

tekeytyy niin että saa suihinoton. Voin sanoa että miehillä oudosti se seisokki tulee, eka ei seiso ja pim se seisookin.(jos sanoo että eihän sinulla ees seiso) :)

Onko teillä jo suhde vai oletteko vasta tutustumisvaiheessa? Jos olette olleet yhdessä jo pidempään, onko homma ollut aina samanlaista? Seurusteletteko ihan "kunnolla" vai onko suhde vain panemista? Tulipas kysymyksiä, mutta kaikki nämä vaikuttaa siihen, mitä tuosta pitäisi ajatella.

Yhteistyössä