Jos mennään heimojen mukaan, niin mikä niistä kuvaa suomalaista parhaiten?

Oon kuullu että saamelaiset on tosi riitaista ja viinaanmenevää porukkaa. (Sori kun täällä on jollain siteitä saamelaisiin) :)

Jokainen oululainen on ollu mukava jonka olen tavannu, ai no yks naisope vahvistaa säännön.
Oululaiset on mukavan hilpeitä ja reippaita. Idän ja lännen parhaat puolet.
 
en oo rättis
Oon kuullu että saamelaiset on tosi riitaista ja viinaanmenevää porukkaa. (Sori kun täällä on jollain siteitä saamelaisiin) :)

Jokainen oululainen on ollu mukava jonka olen tavannu, ai no yks naisope vahvistaa säännön.
Oululaiset on mukavan hilpeitä ja reippaita. Idän ja lännen parhaat puolet.
hyvää analyysiä, saamelaiset on ahneita ja kaunasia mutta oululaiset mukavaa sakkia
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Semmoinen iloinen reippaus ja tekemisen meininki kulkee akselilla Turku-Pirkanmaa-Pohjanmaa-Pohjois-Savo-Oulu.

Muut on semmosia sisäänpäinkääntyneitä herkkis-masentujia (tosin iloisia ja sympaattisia).
Ja porilaiset on kuulemma kamalia. No mä tunnen vain mukavia.

Ihan vetelää ja persoonatonta, asemalla pyörivää hupparisakkia on akselilla Forssa-Riihimäki-Hausjärvi-Kerava-Vantaa.

Kouvola-Lappeenranta-akselilla on mautonta wt:tä, tosin ihan mukavia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Semmoinen iloinen reippaus kulkee akselilla Turku-Pirkanmaa-Pohjanmaa-Pohjois-Savo-Oulu.

Muut on semmosia sisäänpäinkääntyneitä herkkis-masentujia (tosin sympaattisia).
Ja porilaiset on kuulemma kamalia. No mä tunnen vain mukavia.

Ihan vetelää ja persoonatonta, asemalla pyörivää hupparisakkia on akselilla Forssa-Riihimäki-Hausjärvi-Kerava-Vantaa.

Kouvola-Lappeenranta-akselilla on mautonta wt:tä, tosin ihan mukavia.
osimoilleen noin
 

Yhteistyössä