Jos menisit nyt naimisiin, niin mikä olisi unelmiesi hääpuku? Kuvia tai kuvailuja :)

  • Viestiketjun aloittaja "kirsikka"
  • Ensimmäinen viesti
"hippo"
menin naimisiin aikanaan ihan perustantussa kun ei varsinaisia juhlia järjestetty, joten se unelmien puku jäi saamatta: Korsettimallinen yläosa, jossa olkaimet tulee tuohon olkavarteen jättäen hartiat paljaaksi, A-linjainen alaosa, jossa laskoksia... Ei puhtaan valkoinen vaan sellainen norsunluun värinen...
 
"vieras"
Minulla oli ihan kivan koristeellinen korsettimainen yläosa venepääntiellä (vain hyvin ohuet "hihat) ja tavallinen hame, jonka alla sellainen vannealushame. Se oli periaatteessa ihan nätti puku, pidin siitä silloin, mutta nyt valitsisin hieman toisin. Haluaisin ensinnäkin yksiosaisen (oli kaksiosainen) ja haluaisin jotain ihanaa koristusta hameosaan. Yksinkertainen saisi olla tämä "uusikin" puku.
 
"miemie"
Jos mä ikinä menisin naimisiin ja olisin vielä silloin suht normaalipainoinen, niin miten noista kymmenistä tai jopa sadoista ihanista morsiuspuvuista vois valita sen yhden ja oikean.

Sivut täynnä toinen toistaan ihanampia hääpukuja...
 
Mä haluaisin pitsiä paljon. A-linjaisen puvun jossa pitsiä päällikangas ja pitsihihat kyynärpäähän. En haluis huntua enää, mutta jonkun kukkaseppeleen vaikkapa, hiukset jättäisin auki. Omissä häissä oli kiinni. Ja pitkähkö laahus olis kiva, voi kun sais toiset häät pitää(saman miehen kans tosin :D )
 
"Lilli"
Laittaisin saman hääpuvun kuin minulla oli ylläni 10 v sitten. Se on ajaton ja täydellinen. A-linjainen, yläosassa strasseja paljon, strassiolkaimen ja avonaisessa selässä strassiketjuja koristeena.
 
[QUOTE="Vieras";28371554]Millä tavalla siis voisi olla viela avonaisempi..?

Harvoin on kyl kaunis jos rinnat häissä oikein tursuaa ja on tyrkyllä? Jos taas on pienirintainen niin sitten se taas näyttää miesmäiseltä.[/QUOTE]

Siis, tarkoitin, että pääntie voisi olla joku muu kun tuo sydämen muotoinen. Eli olkaimilla ja kaula-aukko esim v-aukkoinen ja hieman syvempään uurrettu. Itselläni on aika iso tatuointi rintakehässä ja haluaisin sen näkyvän, joten siksi näin. En esitelläkseni olemattomia tissejäni :D
Tuolla ylempänä joku linkitti puvun, jonka yläosa oli bleiserimäinen ja todella syvään uurrettu. Malli on pienirintainen muttei mielestäni näytä mieheltä :D
 

Yhteistyössä