jos menisin kirpparille myymään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Tulipa mieleeni,että te jotka olette vuokranneet kirppikseltä pöytiä,onko teillä ollut jotain "kalliimpia" tavaroita tai vaatteita myynnissä?Ajattelin vaan,että kannattaako pelkästään euro ja alle hinnoilla pöytää varata,saako niistä edes sitä pöytävuokraa kasaan...Pitäiskö olla jotain arvoltaan vaikka 5e tai 10e että pääsis omilleen?Tosin eihän se ole sanottua,mitä milloinkin kaupaksi menee,mutta jos joku ymmärsi mitä haen?

Paljonko teillä on paikan hinta? Mulla on osa kalliimpia, jää edes jonkun verran käteen "voittoa". Kun miettii et jos hinnat on 1? kpl meillä täytyy myydä 30 vaatetta et pääsee omilleen tai pahimmillaan niitä 0.5 ? vaatteita 60kpl..

nämä päytäkirppikset ovat bisnes vain paikan ylläpitäjille. Päydästä kilahtaa se 15 - 20 eur/vko heti ja vuokraaja saa jonkun euron "voittoa" jolla ei kata edes matkakuluja sinne kirpparille.

miettikää, jospa antaisitte suoraan se nipun niillä parilla erolla jollekin tarvitsijalle tai sitten imaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Meillä paikan vuokra on 32? ja myyn pääasiassa 0,50-3 ? vaatteita. Joku verho tms ollut myös. Aina on tullut rahaa 250-350? viikossa.

heh tuo en ollut minä " ."

ihme myyntiä - ei uskoisi - mikä kaupunki - mikä kirppis - mitkä asiakkaat?

Meillä paikan vuokra on 32? ja myyn pääasiassa 0,50-3 ? vaatteita. Joku verho tms ollut myös. Aina on tullut rahaa 250-350? viikossa.

Meillä vuokra 2vkolta jotain 40?.
Pienin mitä oon saanut 2vkolta on 260? ja eniten 500?. Mulla kans yleensä ei mitään suurta, erikoista eikä kallista.

Missä ajassa ja miilaisilla kirpparin aukioloajoilla pöydän myynti voisi olla mainitsemasi suuruusluokkaa eli noin 150..250 kpl myytyä yksikköä?

Viidessä viikossa?

Taitaa olla kirpparin ylläpitäjän mainospuhetta!

Siis miten paljon tavaraa pitää myydä,että saa 200-500e voittoa?!? Eihän siihen pöytään edes mahdu niin paljoa,jos ei mitään kalliimpaa ole? Ihan uskomattomalle kuulostaa... Jos esim.euro keskihintana niin 200 kpl,eihän ne mahdu siihen pöytään millään!!!Pakko olla jotain kalliimpaa jos nuin paljon nettoaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis miten paljon tavaraa pitää myydä,että saa 200-500e voittoa?!? Eihän siihen pöytään edes mahdu niin paljoa,jos ei mitään kalliimpaa ole? Ihan uskomattomalle kuulostaa... Jos esim.euro keskihintana niin 200 kpl,eihän ne mahdu siihen pöytään millään!!!Pakko olla jotain kalliimpaa jos nuin paljon nettoaa!

Juurikin noin!

Sinun ajattelusi on uskottavaa.

Yhteistyössä