jos menee lapsivedet niin onko limatulppa irronnut aiemmin vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv38

Vieras
Kovasti nyt mietityttää tän toisen kans kun ei ole vielä kiinnittynyt ja viikkoja jo 38... Mies on reissuhommissa ja jos menis vedet niin vaarassa toi napanuora tulla ensin... Tulipas tossa sitten mieleen että te joilla on vedet mennyt niin onko limatulppa irronnut ennnen sitä? Esikoisesta en ole nähnyt koko limatulppaa. Synnytys käynnistettiin...

Kolme synnytystä myös minulla ja tätä mystistä limatulppaa en koskaan ole tavannut.

Jos ne vedet nyt yllättäen menee ja on tieto ettei lapsi ole laskeutunut eikä kiinnittynyt niin ainakin mulle annettiin ohjeet että kylkimaakuulle heti ja ambulanssilla sairaalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BFM:
Kolme synnytystä myös minulla ja tätä mystistä limatulppaa en koskaan ole tavannut.

Jos ne vedet nyt yllättäen menee ja on tieto ettei lapsi ole laskeutunut eikä kiinnittynyt niin ainakin mulle annettiin ohjeet että kylkimaakuulle heti ja ambulanssilla sairaalaan.

poikaa oottaessa alko näyttää jo tosi aikasin et se syntyy pian ja ei ollu vielä kiinnitty ja neuvoksi annettiin just tuo et makuullaan mahd paljon ja ambulanssilla pian sairaalaan..ehti se sit kumminki kiinnittyä ja syntyki vasta 2pvää ennen laskettua..

ja tuo limatulppa irtos mulla "osissa" jo varmaan viikon ennen synnytystä..

Yhteistyössä