jos me erottas en kestäisi että mies ottaa "uuden" muijan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musta Sukkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musta Sukkainen

Vieras
On aika tiukalla tämä parisuhde. Eroa olen miettinyt mutta sitten kun mietin, että tuo komea ja kaikin puolin kiltti ja kunnollinen mies löytää alta aikayksikön uuden kumppanin, en kestäisi sitä. Ajatus että meidän lapset tulisi tähän meidän kotiin enää tapaamiselle ja täällä hääräisi joku toinen ämmä ja mun lasten huoneet olisi annettu sen naisen lapsille ja heidän uusille yhteisilleen ja sitten meidän yhteiset kyselee että miksi se vei mun huoneen, miksi me ei enää asuta kotona vaan täällä (missä sitten asuttaisikaan) jne jne

en kestäisi. Kukaan ämmä ei leikiä kotia mun lapsilla.
AAAARRGGH kun olen mustasukkainen
tarkottaa sitä vaan että rakastan vielä tuota miestä, joka on kiltti, kunnollinen mutta mutta..... sitten on se mutta.. mistä tulee tämä tiukka tilanne jota on kestänyt kohta vuoden.

ollaan selvitelty mutta mies ei näe omaa osuuttaan ollenkaan. Sanoo vaan, että hän on inhottava, koska minä olen nykyään tämmönen. No, hän ei ymmärrä miksi minusta tuli tämmönen. Ei, vaikka piirrän kuvan ja väännän rauhtalankakehikon eteen. Pariterapiassakin on käyty, ei osaa ajatella omaa osuuttaan mihinkään.

että kait se pitää alistua ja .. silleen.. ettei menetä muille tuota kun kerran vielä rakastankin

Se on vaan joku vaihe kun toinen tökkii!! Meillä ainakin oli viime vuoden aikana vastaava kriisi. Ei se mies siitä vaihtamalla parane, ja tosiaan ajatus miehestä jonkun toisen naisen kanssa ahdistaa, joten kyllä sitä silloin rakastaa ja haluaa!

Sama juttu täällä,ajatuskin jostain sutturasta saa näkemään punaista puhumattakaan että se lehmä tapaisi lapsiani,huh. Olen omistushaluinen ja mustasukkainen joten moiset kuvitelmat suorastaan puistattavat.

Yhteistyössä