Jos maha ei kestä kahvia, onko kofeiiniton kahvi parempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pa

Vieras
Mulla ei maha kestä kahvia, mutta kuitenkin se tuoksu on jotenkin NIIIIIN ihana. Tekis mieli juodakin kupponen, mutta kun tietää mitä siitä seuraa :(.. Auttaisko, jos kokeilis kofeiinitonta kahvia? Siis sellaista pikakahvia? Vai onko siinä vielä jotain muita aineita, jotka voi pistää vattan sekasin..

Eli siis, onko kofeiiniton kahvi yhtä hyvää kuin tavis ja onko se vatsaystävällisempää oikeasti? Kiitos :)

Oletko kokeillut pehmeämpiä kahveja eli tummapaahtoisia. Joko parisiennea tai espressoja? Itselläni alkaa vaaleapaahtoiset närästää, mutta tummia voin juoda vaikka kuinka paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
Oletko kokeillut pehmeämpiä kahveja eli tummapaahtoisia. Joko parisiennea tai espressoja? Itselläni alkaa vaaleapaahtoiset närästää, mutta tummia voin juoda vaikka kuinka paljon.

Olen kokeillut, ei hyvä.. Ei ala närästää, mutta menee löysälle :ashamed: . Ja espressosta saan semmoiset kofeiinitärinät ettei oo tosikaan.. Mutta silti vaan niin tekisi mieli kahvia, kun se tuoksuukin niin hyvälle :) .

Alkuperäinen kirjoittaja pa:

Olen kokeillut, ei hyvä.. Ei ala närästää, mutta menee löysälle :ashamed: . Ja espressosta saan semmoiset kofeiinitärinät ettei oo tosikaan.. Mutta silti vaan niin tekisi mieli kahvia, kun se tuoksuukin niin hyvälle :) .

Espressossa ei ole sen enempää kofeiinia kuin tavallisessakaan kahvissa, annosta kohti. Olet varmaan juonut kerralla liikaa.

Kofeiini ei ole se mahakivun aiheuttaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Omena:
Alkuperäinen kirjoittaja pa:

Espressossa ei ole sen enempää kofeiinia kuin tavallisessakaan kahvissa, annosta kohti. Olet varmaan juonut kerralla liikaa.

Kofeiini ei ole se mahakivun aiheuttaja.

No mutta en mie juonut kuin yhden kupillisen, suht mietona. Onkohan asia nyt niin, että mun pitää ruveta keittelemään kahvia vain saadakseni haistella sitä, mut juoda ei pysty :D

Onko kukaan maistanut sitä kofeiinitonta pikakahvia?

Yhteistyössä