Jos maddyn vanhemmat on syyllisiä,niin kauankohan kestää ennekun he ei enää jaksa peitellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
katsoin ton video haastattelun. vaikka maailmassa jatkuvasti katoo lapsia on tää saanut mut niin surulliseksi ja toivon että selviäisi nopeasti.
hirveesti en osaa elekieltä lukea,mutta oon kuullut että valehteleva ihminen räpsyttelee paljon silmiä...mielestäni he ainakin niin tekee.
tässä linkki jos haluatte katsoo videon http://news.sky.com/skynews/video/videoplayer/0,,30000-1289955,00.html

Minäkin räpyttelen, enkä valehtele.

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
katsoin ton video haastattelun. vaikka maailmassa jatkuvasti katoo lapsia on tää saanut mut niin surulliseksi ja toivon että selviäisi nopeasti.
hirveesti en osaa elekieltä lukea,mutta oon kuullut että valehteleva ihminen räpsyttelee paljon silmiä...mielestäni he ainakin niin tekee.
tässä linkki jos haluatte katsoo videon http://news.sky.com/skynews/video/videoplayer/0,,30000-1289955,00.html

Portugalin lehdet haukkuivat tv-esiintymisen

"Kate itki tekokyyneleitä"
26.10.2007 15:30

Portugalin lehdistö jatkoi tänään Maddyn vanhempien vastaista lokakampanjaansa ja väitti äskettäisen tv-esiintymisen olleen "lavastettu".

Brittiläisen Daily Mail -lehden mukaan portugalilainen Correio da Manha -lehti oli palkannut oikeuspsykiatri Jose Cabreran analysoimaan Kate McCannin esiintymistä toissa iltana Espanjan televisiossa.

Cabrera oli lehden mukaan tullut siihen johtopäätökseen, että "koko haastattelu oli lavastettu".

- Kate oli kuin pokerinpelaaja. Kun ihmiset itkevät heidän kasvolihaksensa liikkuvat, eikä Kate liikuttanut yhtäkään, Cabrera sanoi Daily Mailin mukaan.

Cabrera pitää Katen elekieltä hyvin merkityksellisenä ja on varma, että hän kätkee jotain.

Correio da Manha puuttui myös Gerry McCannin kommenttiin, kun hän kehotti itkuun purskahtanutta vaimoaan olemaan sanomatta mitään ennen kuin mikrofoni oli kytketty pois päältä.

Lehden mukaan tämä välikohtaus oli selvä osoitus siitä, että haastattelu oli tarkkaan suunniteltu.

Iltalehti

näyttää niin kuin gerry hallitsisi tilannetta ja kate peitää asioista hänen vuokseen. tuntuu että kate tekisi niin kuin gerry tahtoo.. geryyllä on minusta syyllisempi ilmekkin.

Mun mielestä äiti kyllä vaikutti aidolta surussaan, kyllä minäkin olen semmoinen kivikasvo ettei paljon naamasta näe tunteita. Ja eipä tuo sen kummemmin silmiään räpytellyt, yritti vaan pitää kyyneleet sisällään...

Yhteistyössä