jos lapsivedet tulevat sohvalle korvaako kotivakuutus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli jos sattuisi käymään niin että vaalealle kangasshovalle pääsee tulemaan lapsivedet korvaisiko kotivakuutus sitä`?

riippuu vakuutuksesta,mutta luulisin,että korvaa. parhaiten varmaan selviää soittamalla vakuutusyhtiöön. eikö sitä sohvee voi pestä?

illan paras ketju joo,meillä ei vakuutus korvannut kun keksimmäisen synnytys alkoi rajulla verenvuodolla,meni sänky,matot ja vessan lattia,muovimattoa siis.kaikki jouduttiin itse maksamaan

Alkuperäinen kirjoittaja +:
illan paras ketju joo,meillä ei vakuutus korvannut kun keksimmäisen synnytys alkoi rajulla verenvuodolla,meni sänky,matot ja vessan lattia,muovimattoa siis.kaikki jouduttiin itse maksamaan

Eikö veri lähde muovimatosta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja +:

Eikö veri lähde muovimatosta?

no ei se määrä oikeen lähtenyt,jäi hailakkaa tummentumaa joten uusiksi meni matto.johtunee ilmeisesti siitä ettei täällä ollut kukaan sitä heti putsaamassa koska mies lähti synnytykseen mukaan.seuraavana päivänä ehti vasta.

Sanoisin kyllä että EI korvaa, sillä laajin koti-irtaimiston vakuutus kattaa kaikki ennalta-arvaamattomat vahingot eli jos on viimesimmillään raskaana niin kyllähän se on tiedossa että lapsivedet voi tulla joten ei ole kovinkaan ennalta-arvaamatonta.. Mielestäni hyvin verrattavissa siihen jos oksennustaudissa oleva lapsi oksentaa sohvalle niin vakuutus ei myöskään korvaa tätä.

Yhteistyössä