Jos lapsi lyö päänsä, niin kauanko pitää hänen tilaansa seurata?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
EJK
iidamaria, arvosta kaikkia ammattiryhmiä. Jokainen on oman alansa ammattilainen. Mutta muista sinäkin, että he ovat ihmisiä siinä missä me muutkin. Ihmisiä, jotka eivät voi aina tietää kaikkea, ei myöskään ole erehtyväisiä. Joskus heiltäkin jää jotain oleellista huomioimatta tai kenties tiedot ovat puutteellisia. Näin on sinulla, minulla että kaikilla muillakin. Lääkäritkin ovat erehtyväisiä. Sanon hyvällä iidamaria sinulle, että älä aina luota sokeasti siihen, mitä lääkäri sanoo.

Anteeksi, jos olen tuottanut pahaa mieltä. Se ei ollut tarkoitukseni.

EJK
iidamaria, arvostan kaikkia ammattiryhmiä. Jokainen on oman alansa ammattilainen. Mutta muista sinäkin, että he ovat ihmisiä siinä missä me muutkin. Ihmisiä, jotka eivät voi aina tietää kaikkea, ei myöskään ole erehtyväisiä. Joskus heiltäkin jää jotain oleellista huomioimatta tai kenties tiedot ovat puutteellisia. Näin on sinulla, minulla että kaikilla muillakin. Lääkäritkin ovat erehtyväisiä. Sanon hyvällä iidamaria sinulle, että älä aina luota sokeasti siihen, mitä lääkäri sanoo.

Anteeksi, jos olen tuottanut pahaa mieltä. Se ei ollut tarkoitukseni :)

vierailija
Mihin me lapsien vanhemmat sitten luotamme tällaisessa asiassa, jos ei lääkäriinkään voi luottaa??? Antaisitko puh.numerosi niin voisimme kaikki soittaa sinulle ja varmistaa onko asia varmasti niin kuin lääkäri on sanonut!! Tulee aika kurja olo kun ajattelee, että mihinkään et voi enää maailmassa luottaa!!!!

EJK
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mihin me lapsien vanhemmat sitten luotamme tällaisessa asiassa, jos ei lääkäriinkään voi luottaa??? Antaisitko puh.numerosi niin voisimme kaikki soittaa sinulle ja varmistaa onko asia varmasti niin kuin lääkäri on sanonut!! Tulee aika kurja olo kun ajattelee, että mihinkään et voi enää maailmassa luottaa!!!!
En jakele numeroitani julkisesti ;) Eikä minulle kannata soittaa muutenkaan, en nimittäin tiedä kaikesta kaikkea, en alkuunkaan.

Ei koskaan kannattaisi luottaa kenenkään niin satavarmana, etteikö se joku toinenkin voi erehtyä tai pettää luottamustasi. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että luottamus pitää pitää nollarajoissa. Ei todellakaan! Tilannetajua ja rivienvälistälukua ;)

EJK
Ja niin valitettavaa ja kauheaa kuin se onkin, ei ne lääkärit kaikkia asioita tiedä, vaikka paljon tietävätkin. Vai mihin luulet perustuvan ne kerrat, jolloin on tehty virhediagnooseja, määrätty vääriä lääkkeitä, määrätty sellaisia lääkkeitä joita ihminen ei voi käyttää tmv?

Ihan oikeasti, he ovat ihmisiä hyvänen aika. Olisihan se toivottavaa, että lääkärit eivät koskaan tekisi virheitä, mutta kai nyt jokainen sen tiedostaa, että niinhän se ei ole.

Yhteistyössä