Jos lapsi alkaa kiukutella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mellan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mellan

Vieras
onko sillon vika siinä, ettei vanhemmat osaa hoitaa? Kyllä taas alko ärsyttää kun oltiin anoppilassa eilen ja tyttö oli menossa isänsä kanssa ulos. Alko siinä sitten kikuttelemaan kun oli väärän väriset hanskat. Sanoin vaan että nyt meet ulos jos oot mennäkses ja laitat ne hanskat mitkä sulle annettiin. Appiukko siinä sit sano mulle että etkö osaa hoitaa lastas kun tollalailla alko kiukuttelemaa. Oma poikansa kun on niin täydellinen kasvattaja vaikka minä suurimman osan ajasta tytön kanssa oon viettäny. Sanoin sit appiukolle, että oisit ite tullu hoitamaan jos kerran osaat paremmin. Alkaa vaan niin ärsyttämään kun aina löytyy jotain sanomista meidän tekemisistä. En vaan jaksanu enää olla hiljaa

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
meillä on sit tosi vakava kasvatuksen puute, vaikka yrittänyt oon, kun tuo esikoinen kiukuttelee lähes joka asiasta, tein sitten mitä tahansa ja miten tahansa.

meillä kans. Eilen piti kiukutella kun harja oli kaapissa väärässä kohdassa ja tänään rattaitten sadesuoja ei ollu tarpeeks hyvin (ei ite istunu just sillon rattaissa) ja muuta yhtä turhanpäivästä. Joskus on saanu raivarin jopa siitä kun mun kädet tai jalat on ollu väärässä asennossa

Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
meillä on sit tosi vakava kasvatuksen puute, vaikka yrittänyt oon, kun tuo esikoinen kiukuttelee lähes joka asiasta, tein sitten mitä tahansa ja miten tahansa.

meillä kans. Eilen piti kiukutella kun harja oli kaapissa väärässä kohdassa ja tänään rattaitten sadesuoja ei ollu tarpeeks hyvin (ei ite istunu just sillon rattaissa) ja muuta yhtä turhanpäivästä. Joskus on saanu raivarin jopa siitä kun mun kädet tai jalat on ollu väärässä asennossa

Must toi kuulostaa vähän siltä, että lapsi pallottaa sua. Mä olen tehnyt tuolle meidän pojalle hyvin selväksi kuka täällä komentaa ketäkin mutta tietysti se välillä kiukkuaa. Kiukku on osa normaalia kehitystä ja appiukollesi sanoit ihan oikein. Mistä noita ukkoja oikein sikiää, ei voi ymmärtää...

Yhteistyössä