Jos lapseni olisi homo tai lesbo, ajattelen niin kun mietin miten suhtaudun asiaan nyt.(Pressa asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mariia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mariia"

Vieras
Ei aina ole ollut selvää, mitä mieltä homoista olen. Mutta kun mietin miltä tuntuisi jos oma lapseni olisi lesbo tai homo,niin toki hänet semmoisenaan hyväksyisin. Joten ei homous voi olla ainakaan omasta mielestäni este etteikö homo voisi olla presidentti. Ei homous valinta ole.

• Tykkää
Reactions: Reesu<3
Ei rattijuoppous ole hyväksyttävää. Mutta kaikki me olemme tehneet virheitä ja emme ole täydellisiä. Itseäni viehättää Haaviston inhimillisyys ja kyky huomioida monenlaiset ihmiset.

Minä taas ajattelen niin että jos hyväksyn tietyn ihmisen tai hänen ominaisuutensa, ko. ominaisuus voi silti olla vaikuttamassa siihen että henkilö ei mielestäni ole esim. tällähetkellä/tietyssä tilanteessa sopivin tiettyyn tehtävään.

[QUOTE="vieras";25520672]Ei homou olekaan, vaan kouluttautumattomuus ja puolison rattijuoppoudet yms.[/QUOTE]

Onko koulutus tärkeintä jos on muuten hyvät edellytykset presidentin virkaan?

Haaviston puolisostahan ei ole presidenttiä tulossa, niin miksi vatvoa hänestä? Uskoisin että presidentin puolisona alkaisi ajatella enemmän käytöstään ja millaisen julkisen kuvan itsestään antaa.

Kummalla ne meriitit oikeasti ovat?

Mielestäni tässä on ihan asiallisia juttuja Haavistosta.

Olen muuten arvostanut sitä, että pariskunta ei ole selitellyt asiaa. Kaveri oli puhaltanut 0.3 promillea. Ei siis suomalaisittain rattijuoppo.

Mä äänestän mielestäni pätevämpää ulkopolitiikan vaikuttajaa. En seksualista suuntautumista tai puolisoa. Tosin musta on kiva olla kotoisin maasta, jossa kansanvälisen tason vaikuttajalla voi olla kampaaja-puoliso.

Yhteistyössä